Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:04:48 GMT

اتفاق جالب برای گردشگر اهل تایوان در سفر به رودبار

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۲۶۱۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 16 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خانم «پنی» گردشگر اهل تایوان در سفرش به ایران به رودبار سرزمین صلح و دوستی آمده بود که هنگام بازگشت کیف خود حاوی ۲۰۰ میلیون تومان پول اعم از پول ایرانی و خارجی را در سرویس بهداشتی بین راهی جا گذاشت.

متصدی سرویس بهداشتی بین راهی کیف را پیدا کرد و به صاحبش برگرداند.

کد خبر 5548260.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رودبار گردشگری کیف پول بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه اردبیل مدیریت بحران شیوع کرونا ماه محرم استهبان ایلام اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند

وزارت دفاع تایوان روز شنبه اعلام کرد که در کمتر از سه ساعت ۲۲ هواپیمای چینی را در مجاورت این جزیره شناسایی کرده است.

براساس گزارش القدس العربی، این وزارتخانه در بیانیه‌ای که منتشر شد، اعلام کرد: ما فعالیت‌های ۲۲ هواپیمای ارتش آزادی‌بخش خلق چین را از ساعت ۹:۳۰ (۱:۳۰ به وقت گرینویچ) رصد کردیم.

وزارت دفاع تایوان افزود: ۱۲ هواپیما از خط میانی عبور کرده و برای اهداف پدافند هوایی از شمال و مرکز تایوان وارد منطقه شناسایی شدند و پس از آن هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌ها به عنوان بخشی از گشت رزمی مشترک به ناو‌های نیروی دریایی چین پیوستند.

این تنش‌های کمتر از یک ماه قبل از مراسم تحلیف لای چینگ تی، رئیس جمهور جدید تایوان در ۲۰ مه، که چین او را یک جدایی طلب خطرناک می‌داند، ثبت شد.

خط میانی نمایانگر یک مرز غیررسمی است، اما تا حد زیادی به آن پایبند است که در امتداد وسط تنگه جداکننده تایوان و چین قرار دارد. این خط در دوران جنگ سرد در تلاش برای جداسازی طرف‌های مقابل و کاهش خطر درگیری ترسیم شد.

چین، تایوان را بخشی جدایی ناپذیر از قلمرو خود می‌داند. تنش‌ها بین پکن و تایپه از زمان انتخاب رئیس جمهور تسای اینگ ون در سال ۲۰۱۶ تشدید شده است و او تایوان را عملاً اساسا مستقل می‌داند که خط قرمزی برای پکن است.

بعید است که تایوان تنش‌ها را آرام کند، زیرا دولت کنونی این جزیره نیز مانند دولت تسای از اتخاذ رویکردی قاطع در قبال پکن، که هشدار داده است انتخاب وی منجر به «جنگ» خواهد شد، حمایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مرگ تلخ یک کودک در رودبار
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر