Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سبحان حسنی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان ایلام گفت: هدف از ارتباط مستمر و تنگاتنگ با اصحاب رسانه شناسایی معضلات و مشکلات مردم جامعه و تلاش برای رفع این مشکلات و از سوی دیگر انعکاس خدمات دولت است که در این راستا ما هم باید مشکلات و تلاش‌های این قشر زحمتکش را برطرف کنیم.

وی افزود: بایست بخشی از وقت ما صرف شناسایی ظرفیت‌های استان باشد و در این خصوص بحث و گفت و گو شود و در این مسیر تمام دغدغه‌های ما بالفعل کردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به نقش رسانه و خبرنگاران از زمان ابتدا شیوع کرونا گفت: نقش رسانه و مطبوعات در زمان شیوع کرونا بسیار کم نظیر بود چراکه در آن مقطع مردم نیازمند اخبار و اطلاعات جدید در خصوص اقدامات پیشگیرانه و درمان کرونا بودند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها در توسعه استان بسیار اثر گذار هستند که در این راستا نیازمند همدلی و هم صدایی هستیم و مرز بندی و دسته بندی ها سهم مهلکی برای جامعه است.

وی افزود: باید انتقاد و ایده‌ها اصحاب رسانه شنیده شود و از ظرفیت‌ها آنان در تمامی ابعاد توسعه استان بهره گرفته شود.

حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اربعین ظرفیت عظیمی برای استان ایلام است، گفت: هم در بعد فرهنگی و معنوی و هم در راستای تقویت زیرساخت‌ها استان باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

وی ضمن اینکه به ظرفیت‌های اقتصادی اربعین برای استان اشاره کرد، اضافه نمود: نگاه دولت در حوزه بهداشت و درمان، ساخت اماکن‌های مذهبی و زائرسرای و حوزه زیرساخت‌های ایلام باید ویژه باشد.

معاون استاندار با اشاره به اقدامات زیرساختی انجام شده در حوزه اربعین گفت: برای تامین روشنایی در ایام اربعین پست ۶۳ کیلو وات به بهره برداری رسید و تلاش داریم که پست ۲۲۰ وات ثابت در پایانه نیز ایجاد شود.

وی در بخش دیگری سوم سخنان خود، دلیل اصلی بخش اعظمی از آسیب‌های اجتماعی را مشکلات اقتصادی و معیشتی عنوان کرد و گفت: باید برای این مهم چاره اندیشی شود.

گفتنی است در این نشست هریک از اصحاب رسانه دغدغه‌های استان را در موضوعات مختلف ازجمله در حوزه اربعین مطرح نمودند و برای پوشش گسترده مراسم عظیم اربعین اعلام آمادگی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات رسانه اصحاب رسانه ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر اهرم و جمع از مدیران شهرستان اظهار داشت؛ یکی از اولویت‌های دستگاه قضا پیگیری مسائل عمومی است و در این راستا تلاش همگانی می‌طلبد.

دادستان تنگستان ادامه داد: نیاز است مردم تنگستان در خصوص بهداشت عمومی رعایت حداکثری داشته باشند و با مسئولان شهرستان همکاری کنند.

وی اضافه کرد: در مدیریت پسماند نیاز است اقدامات اساسی صورت پذیرد و برای همیشه در سطح شهرستان این موضوع مرتفع شود.

اسمعیلی یاد آور شد: در صورت عدم انجام امورات توسط ادارات مربوطه اقدامات قانونی نسبت به خاطیان صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 6094476

دیگر خبرها

  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • کارگران میبدی تقدیر شدند
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود