Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج کارخائی در جلسه قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه با توجه به بالا رفتن آمار و ارقام کرونایی و شروع پیک هفتم کرونا، رشد تصاعدی کرونا در استان دیده می‌شود، ابراز کرد: با رنگ بندی‌های جدید در شهرستان‌ها، بنا بر مصوبه ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر راه اندازی مجدد طرح شهید سلیمانی ضرورت دارد از ظرفیت و توانمندی و قابلیت‌های ارزشمند که در طرح شهید سلیمانی وجود دارد برای پیشگیری و مقابله با کرونا بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوره همه‌گیری و پیک‌های قبلی کرونا از این ظرفیت و توانمندی طرح شهید سلیمانی استفاده شد و همکاری سپاه و بسیجیان، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) با دانشگاه علوم پزشکی سمنان و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مخصوصاً در پیک قبلی انجام پذیرفت و دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای برای پیشگیری و مقابله با کرونا به دست آمد.

عادی انگاری و شیوع بیماری کرونا

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان افزود طرح شهید سلیمانی یکی از طرح‌های علمی، تخصصی و یک تجربه بسیار ارزشمند است که در دوره‌های مختلف و در این اپیدمی به کمک کادر درمانی بوده نیاز است همچنان این طرح فعال و مستمر برای خدمات رسانی خصوصاً مبارزه با شیوع کرونا در بخش‌های همکاری و حمایت در تیم‌های نظارتی و بازرسی و انجام رهگیری و بیماریابی و کمک برای راه اندازی مراکز تجمیع واکسیناسیون در شهرستان‌ها هستیم.

کارخایئی افزود: با همدلی و همراهی و با کمک کلیه دستگاه‌های اجرایی، طرح شهید سلیمانی مجدداً در سراسر استان فعال شده و انتظار این است که فرمانداران عزیز جلسات شهرستانی را در سطح شهرستان برگزار کنند و گزارشات اجرایی و اقدامات عملیاتی خود را به اداره کل پدافند غیرعامل اعلام کنند.

وی با بیان اینکه در بحث کرونا شاهد هستیم که عادی انگاری و عدم زدن واکسن کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مجدداً این فرصت را برای ویروس ایجاد کرده است که امروز شاهد شروع پیک جدید کرونا باشیم و به صورت تصاعدی در حال افزایش است، ابراز داشت: از این لحاظ ضمن آمادگی بیشتر و هوشیاری بیشتر از ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی در بحث فرهنگ سازی و اقناع سازی هم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به مناسبت‌هایی که پیش رو داریم و هم برای تزریق دوز چهارم کرونا با کمک دستگاه‌های متولی، صدا سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده شود.

کد خبر 5547739

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیر عامل استانداری سمنان طرح شهید سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران اردبیل شیوع کرونا ماه محرم استهبان ایلام اربعین حسینی طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود