Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی نادری مدیرعامل بیمارستان بینا درباره عدم تمدید قرارداد بیمارستان‌های چشم‌پزشکی ایران با بیمه تکمیلی، می‌گوید که با اینکه ما با بیمه‌های پایه مثل تامین اجتماعی و خدمات درمانی دولت قرارداد داریم و طبق تعرفه‌ای است که دولت اعلام کرده، متاسفانه این بیمه‌ها زیربار این قرارداد نرفته‌اند. علیرغم اینکه مراکز حاضر شده‌اند تعرفه دولت، که پایین‌ترین تعرفه است را قبول کنند، ولی این بیمه‌ها قبول نکرده‌اند و الان برای مردم مشکل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بیمارستان بینا درباره عدم تمدید قرارداد بیمارستان‌های چشم‌پزشکی ایران با بیمه تکمیلی، می‌گوید که با اینکه ما با بیمه‌های پایه مثل تامین اجتماعی و خدمات درمانی دولت قرارداد داریم و طبق تعرفه‌ای است که دولت اعلام کرده، متاسفانه این بیمه‌ها زیربار این قرارداد نرفته‌اند. علیرغم اینکه مراکز حاضر شده‌اند تعرفه دولت، که پایین‌ترین تعرفه است را قبول کنند، ولی این بیمه‌ها قبول نکرده‌اند و الان برای مردم مشکل ایجاد شده است.

بیمارستان‌های چشم‌پزشکی ایران، قرارداد‌های خود را با بیمه تکمیلی تمدید نکرده‌اند. دکتر مصطفی نادری در گفتگو با «انتخاب» درباره علت عدم تمدید قرارداد با بیمه‌های تکمیلی، بیان کرد: «هر ساله ما قراردادی با بیمه‌های تکمیلی داریم. امسال دولت یک تعرفه‌ای را به عنوان تعرفه پایه تعیین کرده است که متاسفانه برخی از بیمه‌های تکمیلی زیر بار این دستورالعملی که لازم‌الاجراست، نرفته‌اند. در واقع با اینکه ما با بیمه‌های پایه مثل تامین اجتماعی و خدمات درمانی دولت قرارداد داریم و طبق تعرفه‌ای است که دولت اعلام کرده، متاسفانه این بیمه‌ها زیربار این قرارداد نرفته‌اند.»

وی ادامه داد: «در این بین مردم که بیمه تکمیلی دارند، مجبورند که هزینه را طبق تعرفه دولت پرداخت کنند و بعد از بیمه‌ها آن را بگیرند. بیمه‌ها موظف هستند که مستقیما مبلغ را به آن‌ها بدهند که متاسفانه این کار را نکرده‌اند. علیرغم اینکه مراکز حاضر شده‌اند تعرفه دولت، که پایین‌ترین تعرفه است را قبول کنند، ولی این بیمه‌ها قبول نکرده‌اند و الان برای مردم مشکل ایجاد شده است، وگرنه ما داریم خدمات‌مان را می‌دهیم. پیش از این مردم اگر بیمه داشتند، بیمه تکمیلی‌شان بدون پرداخت هزینه، کار می‌شد و صورت اسناد می‌دادیم و طبق قانون باید دو الی سه ماه دیگر به ما پرداخت می‌کردند. اما الان یکی از بیمه‌ها از برج هشت سال گذشته بدهی خود را به بیمارستان‌ها نداده است. علیرغم اینکه ما مطرح کرده‌ایم که تعرفه دولت باید مبنا باشد، متاسفانه حاضر به عقد قرارداد نشدند و مردم کلی مشکل دارند.»

دکتر نادری خاطرنشان کرد: «ما که خصوصی هستیم، آنچه معاون اول رییس جمهور اعلام کرده و نوشته که لازم الاجراست، قبول کرده‌ایم، ولی بیمه‌ها که خیلی از آن‌ها دولتی یا خصولتی هستند زیر بار نرفته‌اند و در اینجا مردم دارند صدمه می‌بینند.»

مدیرعامل بیمارستان بینا درباره بدهی بیمه‌ها، مطرح کرد: «بدهی‌ها برای بیمارستان‌های مختلف است، ولی بدترین آن‌ها بیمه آتیه‌سازان است که از برج هشت بدهی‌ها خود را تقریبا به همه مراکز پرداخت نکرده است. بعضی از بیمه‌های تکمیلی هم قراردادشان تمام شده است و متاسفانه حاضر نیستند با تعرفه‌ای که دولت اعلام کرده است، قرارداد ببندد. علیرغم همه مشکلات و گرانی‌ها، مراکز خصوصی تعرفه را قبول کرده‌اند، ولی بیمه‌ها زیربارش نمی‌روند. مشکل اصلی بدهی‌های کلان بیمه آتیه‌سازان به تمام مراکز درمانی است.»

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمارستان بینا بیمه تکمیلی چشم پزشکی تامین اجتماعی خدمات درمانی دولت دولت اعلام کرده بیمه های تکمیلی بیمارستان ها بیمه تکمیلی بیمه ها تعرفه دولت بیمه ها طبق تعرفه نکرده اند نرفته اند تعرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز