Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «ذوالفقاری» گفت: عملیات غرورانگیز مرصاد که در پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ و در مقطع پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با خیانت منافقین در تهاجم به خطوط جبهه میانی جنگ در غرب کشور و نفوذ آن‌ها تا نزدیکی کرمانشاه صورت پذیرفت، یکی از ماندگارترین و درس‌آموزترین رخداد‌ها در تاریخ ایران اسلامی است.

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری»  اظهار داشت: عملیات غرورانگیز «مرصاد» که با رمز مقدس «یا صاحب الزمان (عج)» در پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ و در مقطع پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با خیانت منافقین در تهاجم به خطوط جبهه میانی جنگ در غرب کشور و نفوذ آن‌ها تا نزدیکی کرمانشاه صورت پذیرفت، یکی از ماندگارترین و درس‌آموزترین رخداد‌ها در تاریخ ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات مرصاد که در ۲ مرحله به انهدام توان و ظرفیت‌های منافقین و ضدانقلاب و هلاکت صد‌ها تن از آنان منتهی شد، پیروزی بزرگی برای ملت ایران رقم زد و علاوه بر خفت و خواری منافقین، در صحنه‌ای واقعی پیوند شیطانی و شوم گروهک نفاق، دشمن بعثی و اردوگاه سلطه و صهیونیسم را در معرض دید جهانیان قرار داد.

وی عملیات «فروغ جاویدان» که با شعار «از مهران تا تهران» طراحی شده بود را از خطا‌های راهبردی منافقین و دشمن بعثی و محاسبات غلط حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای صدام، از وضعیت نظامی جمهوری اسلامی ایران توصیف و تصریح کرد: ترور‌های کور و بی‌هدف، خیانت به وطن در طول جنگ تحمیلی در حوزه‌های فروش اطلاعات سری به دشمن، کمک‌های عملیاتی به ارتش بعثی و بازجویی و شکنجه رزمندگان و اسرای دربند ایرانی در هشت سال دفاع مقدس، پادویی ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی در پرونده هسته‌ای، فراهم‌سازی زمینه‌ها و بستر‌های اعمال تحریم‌های استکباری علیه ملت ایران و همنشینی و همراهی با جبهه دشمن به ویژه مقامات آمریکایی و اروپایی در این راستا، بخشی از خیانت‌ها و جنایت‌های منافقین طی چهار دهه اخیر است که هرگز از حافظه تاریخی ایرانیان غیرتمند و عاشق عزت و سربلندی میهن اسلامی محو نخواهد شد.

سرهنگ «ذوالفقاری» منافقین و تروریست‌های تکفیری را ۲ روی سکه اسلام آمریکایی برای مقابله با اسلام ناب محمدی و حقیقت انقلاب اسلامی توصیف و تأکید کرد: کارنامه سیاه گروهک منافقین با به شهادت رساندن بیش از ۱۷ هزار نفر از مقامات و شهروندان عادی ایران عزیز و میدان‌داری در فتنه سال ۸۸، فتنه‌گری‌ها و آشوب‌طلبی‌های دی سال ۱۳۹۶ جنایات دیگری بر صفحات خود افزوده است که بازخوانی و یادآوری این کارنامه ننگین و خائنانه برای آحاد ملت ایران به ویژه نسل جوان در شرایط خطیر جاری که مثلث شیطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود، منافقین را در تداوم خط تولید و ایجاد ناامنی و آشوب در کشور حمایت و ترغیب می‌کنند، امری ضروری و لازم به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

اعزام بسیجیان لردگانی به اردوی راهیان نور

وی ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای همیشه‌جاوید عملیات «مرصاد»، هوشمندی و هوشیاری در برابر جریان نفاق و ترفند‌ها و حیله‌گری‌های پیچیده منافقین و دیگر گروهک‌ها و جریان‌های معاند و ضدانقلاب برای ایجاد انحراف و شکاف در خطوط متحد و یکپارچه ملت ایران را نیاز انکارناپذیر این روز‌های کشور قلمداد و تأکید کرد: ملت ایران با تأسی به آموزه‌های امام خمینی (ره) و توصیه‌ها و راهبرد‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و تجارب ارزشمند و عبرت‌آمیز چهار دهه مصاف با منافقین و حامیان شرور و شیطانی آن‌ها، اجازه نخواهد داد نیت و رویای پلید گروهک‌های محارب و منفور به‌ویژه منافقین و گروهک‌های تروریستی سازمان‌های اطلاعاتی بیگانه و سناریوپردازی‌های نظام سلطه و صهیونیسم در برهم زدن امنیت و آرامش مثال‌زدنی امروز ایران اسلامی تعبیر شود و به فضل الهی جریان نفاق و جبهه معاندین نظام اسلامی، همچنان مقهور اقتدار و عظمت ایرانیان انقلابی، بصیر و آگاه خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعنامه ۵۹۸ ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با معلمان ضمن اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات وعده صادق، تاکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش تقسیم کرد یک بخش قبل از وعده صادق و بخش دوم بعد از آن، و این اهمیت عملیات تنبیهی علیه اسرائیل را نشان می‌دهد.

وی افزود: کارشناسان منطقه و بین‌المللی پاسخ بی سابقه و تاریخی ایران به اسرائیل را یکی از مباحث شگفت‌انگیز و شوکه کننده برای اسرائیل می‌دانند چرا که در طول ۷۵ سال هیچکس جرأت نداشته به اسرائیل سیلی بزند زیرا بر این عقیده هستند که اسرائیل دارای قدرت اتمی است و این موضوع برای آنها امنیت و می‌سازد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه وعده صادق نشان داد که می‌توان شاخ اسرائیل را هم شکست و این یکی از عملیات مهم منطقه در طول تاریخ بود، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند که مهم تعداد موشک‌های اصابت کرده به خاک اسرائیل نیست بلکه نقطه مهم، ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

بارانی با بیان اینکه موضوع مهم در وعده صادق این است که ایران فاتح جنگ اراده‌ها است، بیان کرد: اینکه آمریکایی‌ها به اسرائیل التماس می‌کنند که مبادا پاسخ ایران را بدهند، نشان می‌دهد که امروز ایران قوی را شاهد هستیم که اگر اسرائیل جواب وعده صادق را بدهد، می‌داند که سیلی محکم‌تری خواهد خورد.

وی وعده صادق را پدیده بسیار نادری در تاریخ منطقه دانست و گفت: افسانه شکست ناپذیری اسرائیل در هم شکسته شد و حالا شاهد تغییر در محاسبات حکام منطقه شاهد هستیم. امروز حکام ترسوی عرب در منطقه که وابسته به اسرائیل بودند بعد از وعده صادق، دچار سرگردانی و تشکیک شدند که آیا با اسرائیل ادامه بدهند یا به سوی ایران بازگردند؟

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه امروز ایران در اوج قدرت است، گفت: وعده صادق دستاورد بسیاری داشت که تقویت و ارتقای جایگاه ایران در عرصه منطقه‌ای و جهانی و محبوبیت ایران در جهان اسلام و نمایش ناامنی اسرائیل تنها بخشی از دستاوردهای این عملیات هستند.

کد خبر 6095754

دیگر خبرها

  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • «وعده صادق» افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید