Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس تنوع پذیری، کیفیت محصولات ایران خودرو و همچنین شفاف سازی که اخیرا این خودروساز در ثبت نام متقاضیان، پاسخگویی زود هنگام و تحویل به موقع خودرو داشته را عامل استقبال مشتریان از محصولات ایران خودرو دانست. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یعقوب رضازاده اظهار کرد: خوش‌بختانه سامانه یکپارچه فروش خودرو که به واسطه تعامل خوب وزیر صمت با مجلس و جلسات ایشان با کمیسیون صنایع مجلس راه اندازی شده موجب کوتاه شدن دست دلالان، عدالت محوری در فرآیند فروش خودرو و جلوگیری از نفوذ افراد خاص شده است و یکی از دلایل استقبال مردم از دومین دور فروش خودرو در این سامانه نیز رعایت عدالت و عدم تبعیض در ثبت نام خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین با اشاره به استقبال مشتریان از محصولات ایران خودرو در دومین دور فروش خودرو بیان کرد: عواملی چون تنوع پذیری، کیفیت محصولات ایران خودرو و همچنین شفاف سازی که اخیرا این خودروساز در ثبت نام متقاضیان، پاسخگویی زود هنگام و تحویل به موقع خودرو داشته باعث اقبال بیشتر مردم نسبت به محصولات ایران خودرو شده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس ارائه خدمات پس از فروش مناسب و پاسخگویی به موقع شبکه خدمات را از دیگر دلایل استقبال مشتریان از محصولات ایران خودرو دانست و عنوان کرد: شرکت ایران خودرو با رسیدن به  ایده آل های مشتریان خود قادر به رقابت با خودروهای کلاس جهانی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محصولات ایران خودرو فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: غرفه صنایع‌دستی فارس به‌صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی خود را در معرض دید عموم قرار داده است. 

او بیان کرد: ۲۶ استاد هنرمند و پیشکسوت صنایع‌دستی استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند که ۶ هنرمند دارای مدرک درجه یک هنری هستند و ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

ثابت اقلیدی افزود: غرفه صنایع‌دستی استان فارس در سالن شماره ۲۵ نمایشگاه و در متراژ ۱۸۰ متر است که در ۴ روز برگزاری نمایشگاه مورد استقبال کم نظیر شهروندان قرار گرفته است.

 او به حضور راهنمایان گردشگری و مترجمان به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی در غرفه صنایع‌دستی فارس اشاره کرد و افزود: در این غرفه، کارگاه‌های زنده محصولات صنایع‌دستی فعال و اساتید و پیشکسوتان صنایع‌دستی استان به تولید محصولات مشغول‌اند که مورد استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴