Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:07:31 GMT

زیباترین گل ستاره سابق استقلال با پیراهن الاهلی+فیلم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۳۴۶۷

زیباترین گل ستاره سابق استقلال با پیراهن الاهلی+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، آینده مهدی قائدی و احمد نوراللهی در شباب الاهلی دبی مشخص شده است و ستاره سابق استقلال از این تیم رفتنی شد.

قائدی طبق اخبار رسانه های امارات در رادار چند تیم اماراتی قرار دارد. اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال مشتری اول و اصلی مهاجم ریزنقش ایرانی است.

الوصل دومین مشتری اماراتی قائدی به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه جدایی ستاره سابق استقلال از شباب الاهلی یکی از رسانه های امارات زیباترین گل قائدی را با پیراهن این تیم شهر دبی بازنشر کرده است.

قائدی با پیراهن شباب الاهلی به شارجه یک گل فنی و تماشایی به ثمر رساند که این گل به عنوان زیباترین گل ستاره سابق استقلال انتخاب شد.

احمد نوراللهی هم بنا به تصمیم ژاردیم سرمربی جدید شباب الاهلی در این تیم ماندنی شد. در زیر زیباترین گل قائدی را تماشا کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی قائدی ستاره سابق استقلال شباب الاهلی دبی ستاره سابق استقلال شباب الاهلی زیباترین گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید