Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با فرارسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع)، حجت الاسلام استاد شیخ حسین انصاریان در دهه نخست این ماه در سه نوبت صبح، عصر و شب به سخنرانی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام حسین انصاریان از روز اول محرم رأس ساعت ۶:۳۰ صبح، در حسینیه هدایت واقع در میدان قیام، خیابان ری و با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع) به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از دیگر برنامه‌های سخنرانی حجت الاسلام انصاریان در دهه اول ماه محرم مربوط به حسینیه بیت الرضا (ع) واقع در اتوبان شهید محلاتی، خیابان وفایی برومند است که رأس ساعت ۱۸ شروع می‌شود.

لازم به ذکر است برنامه سخنرانی شامگاهی استاد ساعت ۲۱:۱۵ در خیمه عزای سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) واقع در تهرانپارس، خیابان ۲۰۲ شرقی برپا خواهد شد.

لازم به ذکر است که تمامی مراسم‌های مذکور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.

کد خبر 5547896 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: اباعبدالله الحسین حسینیه هدایت شیخ حسین انصاریان تهرانپارس ماه محرم محرم 1401 قرآن کریم مباهله سازمان تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران قرآن آیت الله خامنه ای شیعه هیات مذهبی اربعین 1401 عاشورا مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روحانیون و ائمه جمعه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تجلیل از برنامه سازان معارفی ماه رمضان استان خوزستان اظهار کرد: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا بتوانیم در تمام ماه های سال در چهار محور احکام شرعی، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه و تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به حاضران گفت: اشخاص نقطه مقابل شما و افرادی که تفکرات خاص خود را دارند بر قرآن مانور می دهند، در حالی که قرآن بدون اهل بیت (ع) و اهل بیت (ع) بدون قرآن نیست و این ۲ در عرض یکدیگر هستند.

وی افزود: از نظر و تجربه بزرگانی که در استان هستند استفاده شود و مسجدها به عنوان محور همه محورها قرار داده شود که البته ما نیز به دنبال همین مسأله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه ای که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد در طول سال انجام شود و چهار محور ذکر شده در مساجد خصوصاً آن مسجدهایی که آمادگی دارند اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فعالیت مسجدها تنها منحصر به ایام خاصی نباشد، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر و شب در دستور کار قرار گیرد، مسجدهایی که در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ و معرفی شوند، حتی نسبت به مساجدی که در جاده ها قرار دارند و در این خصوص فعالیت دارند اطلاع رسانی صورت گیرد تا افرادی که در جاده هستند و برای اقامه نماز مشکل دارند در جریان قرار گیرند.

کد خبر 6092309

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان