Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری  نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجم مطالبات پیمانکاران پروژه شهرکرد- شلمزار- ناغان به کارون ۴ بالا است، گفت: در مجموع با حل مشکل ماده ۵۶ برای این پروژه ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به این پروژه تزریق می‌شود که ۲۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به قطعه شهرکرد به شلمزار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت‌الله حمزه شلمزاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل اخذ مجوز ماده ۵۶ برای محور شهرکرد- شلمزار- ناغان به کارون ۴ در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: بودجه‌های اندک استانی پاسخگوی نیاز اعتباری برخی از پروژه‌های بزرگ در استان نیست و همین مسئله موجب می‌شود تا تکمیل یک پروژه زمانبر شود.

 نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا اگر می‌خواستیم منتظر تخصیص بودجه استانی بمانیم، تکمیل محور شهرکرد- شلمزار- ناغان به کارون ۴ حدود ۱۰ سال به‌طول می‌انجامد، با اخذ مجوز ماده ۵۶ می‌توان با تزریق اعتبار از طریق تسهیلات بانکی این محور را تکمیل کرد، خوشبختانه تفاهم‌نامه نهایی بین بانک رفاه و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

وی با اشاره به اینکه به زودی شاهد تزریق اعتبار به پروژه محور شهرکرد- شلمزار- ناغان به کارون ۴ هستیم، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

حمزه با بیان اینکه حجم مطالبات پیمانکاران پروژه شهرکرد- شلمزار- ناغان به کارون ۴ بالا است، گفت: اما خوشبختانه پیمانکاران همراهی لازم را داشتند و اجازه ندادند پروژه تعطیل شود، در مجموع ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به این پروژه تزریق می‌شود که ۲۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به قطعه شهرکرد به شلمزار است.

 نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: همچنین ۳۰۰ میلیارد تومان به قطعه فرخشهر به کیار و ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر مربوط قطعه ناغان به کارون ۴ است و به این پروژه نیز باید بودجه تخصیص پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری تسهیلات بانکی مجلس شورای اسلامی وزارت راه و شهرسازي بانک رفاه ناغان به کارون ۴ میلیارد تومان محور شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان