Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تأکید استاندار بوشهر مبنی بر تأمین مواد غذایی با قیمت مناسب و توسعه روزبازارها برای کنترل و مهار قیمت کالا با همکاری شهرداران استان روزبازارها در شهرهای مختلف توسعه یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، یکی از مطالبات مهم مردم در شرایط اقتصادی ارائه کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب است که راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و روزبازارها می‌تواند بخشی از نیاز مردم را تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر برای تأمین کالای مورد نیاز روزمره مردم بر راه‌اندازی روزبازارها و توسعه جمعه بازار در شهرها تأکید کرد و اظهار داشت: تعادل در معیشت و اقتصاد خانواده یکی از ضروریات است.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه شهرداران باید در راه‌اندازی روزبازارها اقدام کنند تصریح کرد: بازارچه عرضه مستقیم کالا به ویژه میوه و تره‌بار در تمام شهرها و نقاط مختلف استان بوشهر باید راه‌اندازی شود تا مردم با قیمت مناسب ارزاق خود را تأمین کنند.

وی حل مشکلات معیشتی و کالاهای اساسی مردم را یک ضرورت دانست و بیان کرد: ‌متأسفانه قیمت میوه و تره‌بار در استان به ویژه در شهر بوشهر نسبت به دیگر نقاط کشور بالا است که توسعه روزبازارها و بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا باید در دستور کار شهرداران قرار بگیرد.

استاندار بوشهر تأکید کرد: باید روزبازار، جمعه بازار و مراکز خریدی برای مردم فراهم شود که میوه و سایر کالاهای اساسی خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

افزایش بازارروز در بوشهر

با توجه به بالا بودن قیمت میوه و تره‌بار در بوشهر افزایش روزبازارها و بازارچه عرضه مواد غذایی گام مهم برای تنظیم بازار و خرید کالا با قیمت مناسب است.

در پی تأکید استاندار بوشهر مبنی بر تأمین مواد غذایی با قیمت مناسب و توسعه روزبازارها برای کنترل و مهار قیمت کالا با همکاری شهرداران استان روزبازارها در شهرهای مختلف توسعه یافت.

استقبال شهروندان بوشهری از عرضه مناسب مناسب میوه و تره‌بار در جمعه بازار

مجری جمعه بازار بوشهر گفت: در راستای حمایت از شهروندان به ویژه طبقه متوسط و کم برخوردار و با هدف عرضه مستقیم میوه و تره‌بار و مایحتاج شهروندان بوشهری جمعه بازار شهرداری بندر بوشهر توسعه یافته است.

امام جمعه ایلام: زیرساخت لازم برای راه‌اندازی بازار میوه ایلام ایجاد شودعرضه برنج ایرانی 10 درصد زیر قیمت در بازار میوه‌ و تره‌بارگزارش تسنیم از گرانی بازار میوه در ایلام؛ قیمت‌ها گران و کیفیت بسیار پایین است

بیژن بحرانی افزود: جمعه بازار بوشهر ضمن تأمین میوه و تره‌بار و اقلام مورد نیاز مصرف‌کنندگان توانسته در صرفه‌جویی وقت و کاهش هزینه شهروندان بسیار اثرگذار باشد.

‌فعالیت 150 فروشنده در  جمعه بازار بوشهر

وی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان به ویژه کارمندان خرید هفتگی خود را از این بازار انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: در این بازار 150 فروشنده که اکثر آنها تولیدکننده مستقیم محصولات کشاورزی هستند مشارکت دارند و میوه و تره‌بار با کیفیت مطلوب و مناسب که 20 درصد پایین‌تر از نرخ بازار عرضه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستور استاندار و با حمایت شهرداری بوشهر در راستای تهیه میوه و تره‌بار با قیمت و کیفیت مناسب علاوه بر روز جمعه در روزهای دوشنبه پنجشنبه نیز این مرکز فعال است و شاهد استقبال خوب شهروندان از این بازارچه هستیم.

بحرانی بیان کرد: هدف ما این است خدمات شایسته به شهروندان بوشهری در زمینه تأمین میوه و تره‌بار ارائه دهیم.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میوه و تره بار استاندار بوشهر قیمت مناسب عرضه مستقیم جمعه بازار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی

مصطفی دارایی نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر پیش‌بینی‌های قبلی، قیمت هرکیلو گوجه فرنگی در میدان مرکزی نسبت به هفته  قبل ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش یافته است.

او قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی مرغوب در میدان مرکزی را ۱۵ تا ۱۷ هزارتومان و گوجه فرنگی معمولی را ۱۰ تا ۱۳ هزارتومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون بالای ۴ هزارتن گوجه فرنگی در شیراز کشت شده که براین اساس کمبودی در عرضه نداریم و تنها به سبب بارندگی  و تاخیر در برداشت، قیمت با نوساناتی در بازار روبرو می‌شود.

دارایی نژاد با بیان اینکه عرضه پیاز بندرعباس روبه اتمام است، افزود: هم اکنون پیاز دزفول بدست آمده است و برآورد می‌شود که بازار پیاز در ماه آینده به تعادل برسد.

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول را ۱۴ تا ۱۵ هزارتومان و پیاز بندرعباس را ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان اعلام کرد و افزود: در بازار خرده فروشی با احتساب حداکثر ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید عرضه شود.

او با اشاره به علل نابسامانی بازار محصولات کشاورزی گفت: تا زمانیکه الگوی کشت به طور کامل اجرا نشود، نابسامانی‌ها در بازار ادامه دارد. به رغم گذشت ۳ سال از شعار اجرای مصوبه الگوی کشت، اما تاکنون ۳۰ درصد آن اجرا شده است.

دارایی نژاد ادامه داد:با اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت، برنامه ریزی تولید با احتساب مصرف داخل انجام می‌شود و از طرفی ۱ تا ۱.۵ میلیون تن محصول بیشتری به منظور برنامه ریزی صادرات باید تولید شود.

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: ایران به سبب اقلیم چهار فصل جزء معدود کشور‌هایی است که می‌تواند صادرات داشته باشد، اما متاسفانه در برخی مواقع به سبب اتخاد تصمیمات خلق الساعه به بهانه تنظیم بازار، صادرات ممنوع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳