Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی لاپید، و بنی گانتس، شریک سابق دولت ائتلافی اسرائیل را متهم به تضعیف امنیت ملی با لفاظی‌های خصمانه خود درباره روسیه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی ویدئویی زنده گفت که میراث حزب لیکود او از هماهنگی نظامی نزدیک بین اسرائیل و روسیه در حریم هوایی سوریه - یک عنصر کلیدی امنیت ملی - توسط دولت جدید در حال نابودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:من نگران این هستم که همه چیزهایی که در سال های گذشته به دست آورده‌ایم، جلوی چشمانمان نابود شود. وقتی به سکان کشور بازگشتیم، انشالله دولت با ثبات، قوی و با تجربه ایجاد خواهیم کرد که همه چیز را درست کند. که در حال خراب شدن است.

نتانیاهو هشدار داد: در حال حاضر فقط یک چیز از لاپید و گانتس می‌خواهم: دست از یاوه گویی بردارید. مدیریت شما امنیت ملی ما را به خطر می‌اندازد. اگر بحران فوراً پایان نگیرد، آسیب به امنیت ما بسیار زیاد خواهد بود. ما در بحران خطرناکی در روابط با روسیه هستیم و باید این بحران را حل کنیم. در طول چندین سال روابط خوبی با روسیه داشتیم و برای حمایت از منافع حیاتی اسرائیل و شهروندانش از جمله آزادی بازگشت یهودیان از روسیه و فعالیت‌های آژانس مهاجرت یهود تلاش کردیم. خروج از بحران کنونی در روابط با روسیه ممکن است و این یک مسئله مهم برای منافع ماست.

وی افزود: طی دوره نخست وزیری برای برقراری روابط قوی با روسیه و همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله هماهنگی نظامی درباره عملیاتمان در سوریه تلاش کردم و این به ما امکان آزادی عمل نظامی و ممانعت از موضع گیری ایران در مرزهایمان را داد. ما دو شهروند اسرائیلی را که در روسیه بازداشت بودند آزاد کردیم و اجازه پرداخت حقوق بازنشستگی به مهاجران به اسرائیل را دادیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو روسيه رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند

رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر گفت اگر دولت کنونی برکنار نشود، قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: قیمت‌ها رو به افزایش است و طبقه متوسط ​​در حال فروپاشی است. اگر این دولت که برای ما هزینه زیادی به بار آورده، همچنان به کار خود ادامه دهد و برکنار نشود، قیمت‌ها به افزایش خود ادامه می‌دهند.

در همین راستا، رسانه‌های عبری زبان از آغاز موج قریب الوقوع افزایش قیمت‌ها از فردا چهارشنبه خبر دادند و نوشتند: علاوه بر قیمت بنزین که در ماه مه مجددا افزایش می‌یابد، لبنیات نیز گران شده و لیست بلندبالایی از افزایش قیمت مواد غذایی و شوینده‌ها وارد مرحله اجرا می‌شود.

اخیرا شبکه عبری «کان» به نقل از یک منبع بلندپایه در وزارت دارایی رژیم اشغالگر گزارش داد: اگر جنگ ادامه پیدا کند، چاره‌ای جز افزایش مالیات نیست. وزارت دارایی اسرائیل در نظر دارد به زودی مالیات‌ها را برای تامین هزینه‌های جنگ در غزه افزایش دهد.

این مساله در راستای ادامه شکست‌ اقتصادی رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر ۲۰۲۳ است. با توجه به افزایش هزینه‌های دولت اشغالگر، کاهش واردات و صادرات، تعطیلی کارخانه‌ها و فروپاشی بخش گردشگری، این ادعا که اقتصاد این رژیم در برابر تأثیرات جنگ مصون است، فروپاشیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک