Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور بیش از ۳۵ گروه جهادی بالغ بر ۳۰۰ جهادگر در مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان، آلام مردم را کاهش داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، یک روز برای فعالیت های عمرانی عازم مناطق محروم می شوند و روز دیگر در گرمای سخت تابستان در خدمت مردم این مناطق هستند، سخت ترین کارها را برعهده می گیرند و برای انجام این ماموریت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به بارندگی‌های اخیر مبنی بر فعالیت سامانه بارشی مونسون در سیستان وبلوچستان و آب گرفتگی برخی از منازل، معابر و مسدود شدن شریان های اصلی و فرعی گروه‌های جهادی دوشادوش سایر دستگاه های خدماتی و امدادی، آتش به اختیار در حال خدمت رسانی و آماده باش هستند.

یکی از مکان‌هایی که گروه‌های جهادی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در آن حضور پیدا کردند حاشیه شهرها و روستاهای درگیر بارندگی بود.

از ابتدای سیل در مناطق سیل‌زده استان جهادگران با هر سن و سالی آستین همت بالا زده و برای کاهش آلام مردم پا در میدان گذاشته و با ایجاد روحیه بین مردم اقدام به ارائه خدمت کردند تا نشان دهند که مردم سیل زده استان تنها نیستند.

از تخلیه آب از منازل تا طبخ غذا و ایجاد سیل بند

غلامرضا ملایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه ها و بحران ها در کنار مردم حضور دارد، بیان کرد: با شروع سامانه بارشی در سیستان وبلوچستان گروه های جهادی دوشادوش سایر نهادهای امدادی و خدمات رسان در صحنه به صورت آتش اختیار وارد شدند و به سیلزدگان امدادرسانی کردند.

وی افزود: روز گذشته در پی تشدید سامانه بارشی مونسون مجمع جهادگران استان سریعا اقدام به برگزاری جلسه کرد و شورای جهادی شهرستان زاهدان، تمام گروه های جهادی، فرمانده ناحیه زاهدان، پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت به میدان آمدند و هر آنچه توان داشتند را بکار گرفتند.

این مقام مسئول ادامه داد: بیش از ۳۵ گروه جهادی بالغ بر ۳۰۰ نفر در میدان اعلام آمادگی کرده و اقدام به پاکسازی گل و لای از معابر، تخلیه آب منازل، کمک به دامداران، توزیع سبد معیشتی و سرکشی از بافت فرسوده و لایروبی آن ها کردند.

وی افزود: توزیع نایلون و پخت غذای گرم از دیگر اقدامات مهمی بود که روز گذشته توسط گروه های جهادی در دستور کار قرار گرفت؛ در این زمینه قریب به چهار هزار پرس غذای گرم توسط گروه های جهادی طبخ و در نقاط حاشیه شهر و محلات درگیر سیل که حدودا ۱۰ منطقه در سطح شهر زاهدان بودند، توزیع شد.

به گفته ملایی؛ با هم افزایی شکل گرفته تا پاسی از بامداد امروز جهادگران درگیر تخلیه آب بودند و این ارائه خدمات تا پایان خروج سامانه بارشی از استان ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان وبلوچستان گروه های جهادی سامانه بارشی سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان