Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن علیزاده چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا تأکید کرد: ما در مجلس انقلابی یک عهد داریم؛ این عهد کمک به دولت در جریان انقلاب است.
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس، هماهنگی و همفکری با دولت را یکی از رویکردهای مهم این مجمع دانست و افزود: هرچند رویکرد نظارتی خودمان را در چارچوب قانون دنبال خواهیم کرد اما فراموش هم نمی‌کنیم که دولت در یک سال گذشته دشواری‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است و برای تحقق اهداف خود، نیاز به کمک نمایندگان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در نظر داریم شرایطی را فراهم کنیم تا از همه ظرفیت‌های موجود در استان فارس به ویژه ظرفیت‌های کشاورزی و صنعت به نحو احسن استفاده شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در اولویت قرار دادن آمایش صنعت فارس از دیگر برنامه‌های مجمع محسوب می‌شود، گفت: بدون شک از مزیت‌های نسبی و رقابتی در این بخش بهره خواهیم گرفت تا بتوانیم از سایر استان‌ها پیشی بگیریم.
علیزاده عنوان داشت: توجه به گردشگری فارس از دیگر محورهای مورد توجه مجمع نمایندگان استان فارس محسوب می‌شود چراکه ظرفیت‌های قابل توجهی در گردشگری استان وجود دارد که می‌توانیم از این ظرفیت‌ها در کوتاه مدت به عنوان پایه درآمد اقتصادی استان فارس استفاده کنیم و به رشد اقتصادی استان کمک کنیم. همچنین درنظر داریم‌ سند گردشگری فارس را به عنوان یک سند پیشران معرفی کنیم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه از خدمات شایسته همه مدیران و مسئولان استان بهره خواهیم برد، گفت: یکی از اهداف اصلی ما این است که از همه ظرفیت‌های سیاسی و قومیتی در استان استفاده کنیم و برای پیشبرد اهداف دولت از این ظرفیت‌ها بهره ببریم.

شورای راهبردی توسعه استان فارس را تقویت می‌کنیم
وی تقویت تعامل بین قوه‌های مقننه و مجریه در استان فارس را از دیگر اهداف مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس قلمداد کرد و گفت: یکی از رسالت‌های اصلی ما در راستای تأکیدهای نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز این است که شورای راهبردی توسعه استان را تقویت و احیا کنیم و به‌کارگیری سیاست‌هایی که در شورای راهبردی متناسب با ظرفیت‌های استان تعریف شده را در برنامه‌ها و اولویت‌هایمان قرار دهیم.
علیزاده بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که با هماهنگی بیشتر و وحدت رویه‌ای که تعریف کرده‌ایم به تحقق اهداف و توسعه استان فارس در سطح ملی کمک کنیم.

نتیجه انتخابات مجمع نمایندگان فارس
نماینده سپیدان و بیضاء در مجلس در خصوص انتخابات مجمع نمایندگان فارس نیز گفت: بنده به لطف نمایندگان فارس توانستم در انتخابات اخیر مجمع نمایندگان، بیشترین رأی را کسب کنم و در کنار مسئولیت کثیر خدمتگزاری مردم مسئولیت سنگین‌تری نیز برای دنبال کردن اهداف و برنامه‌های کلان استان فارس به عهده بگیرم.
رئیس مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه این مجمع با دارا بودن ۱۸ نماینده یکی از بزرگترین مجامع نمایندگان در کشور محسوب می‌شود، ابراز کرد: جا دارد که از رؤسای قبلی مجمع نمایندگان فارس که خدمات شایسته‌ای در گذشته انجام دادند و باعث شدند مجمع نمایندگان فارس به عنوان یکی از پویاترین مجامع نمایندگان در کشور مطرح شود، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

به گزارش ایرنا؛ عصر سه‌شنبه چهارم مردادماه نشست مجمع نمایندگان فارس با دستور کار انتخاب هیأت‌رئیسه مجمع برگزار شد. در این جلسه، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی با رأی نمایندگان استان، به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان فارس انتخاب شد. پیش از این، علیرضا پاک فطرت عهده دار این مسئولیت بود.

برچسب‌ها نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز دولت سیزدهم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز دولت سیزدهم نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز دولت سیزدهم فارس مجمع نمایندگان استان فارس رئیس مجمع نمایندگان مجمع نمایندگان فارس برنامه ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ درباره جدول ۱۰ در مورد تملک دارایی‌های سرمایه‌ای موافقت کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ادامه رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 (جداول بودجه) در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شبنه یازدهم اردیبهشت ماه) قرار دارد.

وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول 10- ج درباره اعتبارات استانی از مجموع 210 نماینده حاضر در جلسه با 154 رأی موافق، 27 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع، موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 در جلسه علنی در توضیح بخش درآمدی جدول 10- ج لایحه بودجه گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن بالا و پایین نشده، بخشی از آن به مناطق محروم اختصاص داده می‌شود، این جدول به بخشهای مختلفی تقسیم می‌شود، در بخشی از جدول حدود 1500 میلیارد تومان به بودجه‌های جهادی اختصاص داده شده که به طور مساوی به تمام استانها تقسیم می‌شود. هیچگونه تغییری در این جدول اعمال نشده است فقط 4 ستون به آن اضافه شده، 4 مورد آن نیز در مورد مباحث استانی است.

در ادامه داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه که در جلسه علنی حضور دارد در توضیح این جدول اظهار کرد: این جدول با نظر دولت تنظیم شده، تغییرات مختصری بر آن اعمال شده که مخالفتی با آن نداریم، مبالغ عنوان شده در این جدول به صورت یک جا برای حل مسائل مدارس نیمه تمام، راه‌های روستایی و آبرسانی به مناطق محروم اختصاص داده می‌شود و همگی در یک ستون آورده می‌شود اما در ستون توازن یک سوءبرداشتی نشود، بودجه در اختیار نمایندگان است، قطعا توافق ما این نیست که بودجه را در اختیار نمایندگان بگذاریم بلکه این اعتبارات بودجه ای در اختیار شورای برنامه ریزی استان ها قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون تلفیق در ادامه اظهار کرد: تمام بودجه با همکاری دولت و مجلس دنبال شده است، این جدول نیز براساس توافق دولت و مجلس به نتیجه رسیده است، تلاش می شود با رعایت انصاف و عدالت بودجه تقسیم شود.

همچنین در بخش دیگری از جلسه قالیباف در توضیح جدول مذکور بیان کرد: بخشی که در توازن یک آمده و در زیرمجموعه نمایندگان قرار می‌گیرد توافق بر این شده است که در سازمان برنامه، شورای برنامه ریزی آن استان در حوزه مسائل عمرانی با برنامه قرار بگیرد، با نظر دوستان در همان سیستم نیز انجام پذیرد، حتی اولویت هم باید با کارهای زیرساختی باشد، چون توافق صورت گرفته ابهامی نیز ایجاد نمی‌شود.

رئیس مجلس در ادامه یادآور شد: 1.5 همتی که برای موضوع فنی و حرفه‌ای اختصاص داده شده بود که در حوزه ملی باشد با پیشنهاد دولت در همان مبحث استانی تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است که نمایندگان مجلس از روز گذشته وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 (جداول) شدند.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد