Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شاگردان الگری و ژاوی در دیداری دوستانه مقابل هم صف آرایی کردند و این بازی در نهایت با نتیجه تساوی تمام شد.
به گزارش آریا، بارسلونا که برای برگزاری اردوی تمرینی و تور پیش فصل خود راهی آمریکا شده است، صبح امروز روبروی یوونتوس قرار گرفت و با نتیجه 2-2 برابر این تیم متوقف شد. شاگردان ژاوی هرناندز که پیش از این در بازی تدارکاتی‌شان برابر رئال مادرید به پیروزی 0-1 رسیده بودند، در این دیدار نیز نمایش قابل قبولی را از خود ارائه کردند و کنترل بازی را در دست داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عثمان دمبله در دقیقه 34 بازی روی پاس گل سرجینیو دست که یک دقیقه قبل به جای سرخی روبرتو وارد زمین شده بود توانست گل زیبایی را وارد دروازه حریف کن و تیمش را پیش بیاندازد. با این حال مویزه کین اجازه نداد که این برتری دوام زیادی داشته باشد و تنها پنج دقیقه بعد در دقیقه 39 بازی و روی پاس گل خوان کوادرادو توانست دروازه حریف را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. 
اما دمبله که به نظر می‌رسد انگیزه‌های بسیاری برای اثبات خودش در زمین دارد، این بار با سرخیو بوسکتس همکاری کرد تا در فاصله یک دقیقه پس از گل یوونتوس، در دقیقه 40 بار دیگر تیمش را پیش بیاندازد و آنها را با پیروزی راهی رختکن کند. ژاوی در ابتدای نیمه دوم دست به تغییرات گسترده زد و شش بازیکن تیمش را تعویض کرد تا فرصت بازی را به تمامی بازیکنانش داده باشد. این در حالی بود که مکس آلگری تصمیم گرفت دقایق بیشتری از بازیکنانش استفاده کند و این تعویض‌ها را در دقیقه 60 انجام داد. 
تنها هفت دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که مویزه کین باز هم ناجی تیمش شد و روی پاس مانوئل لوکاتلی موفق شد باز هم دروازه بارسا را باز کند تا نبرد بارسا و یوونتوس به نوعی به عرصه خودنمایی او و دمبله تبدیل شده باشد که در ابتدای نیمه دوم جایش را به رافینیا داده بود. تعویض‌های متعدد در ادامه این دیدار باعث شد که شرایط بازی تا حدی آرام شود و در نهایت دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.
رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند باشگاه یوونتوس بعد از فسخ قرارداد آرون رمزی، هافبک ولزی خود، مذاکره با باشگاه پاری سن ژرمن، برای جذب لئاندرو پاردس، ستاره آرژانتینی این تیم را آغاز کرد. مکس آلگری، برای تقویت خط هافبک خود، لئاندرو پاردس آرژانتینی را هدف گرفته است. یوونتوس البته از مدتها پیش به پاردس علاقه داشت و در تابستان امسال هم گزارشهایی درباره تمایل یووه به جذب این هافبک منتشر شده بود.
البته یوونتوس در شش ماه گذشته برای تقویت خط میانی‌اش اقدامات دیگری انجام داده و از جمله پل پوگبا و دنیس زکریا را به خدمت گرفته است. اما با رسمی شدن فسخ قرارداد رمزی و احتمال بالای ترک باشگاه توسط آرتور ملو و آدرین رابیو، آلگری به دنبال جذب یک هافبک دیگر است. بر اساس گزارش کالچیو مرکاتو، پیوستن پاردس به بیانکونری نزدیک است و او احتمالا پیش از خداحافظی یووه با آرتور و رابیو به تورین خواهد رسید. گفته می‌شود پاری سن ژرمن بعد از شروع مذاکرات با یوونتوس از مبلغ درخواستی اولیه خود کوتاه آمد و قرار است ستاره آرژانتینی را با تخفیف به یوونتوس بفروشد.
بارسلونا فرنکی دی یونگ را ملزم کرده تا در سیاست های نقل و انتقالات بلوگرانا اختلال ایجاد نکند. به گزارش HelenaCondis بارسلونا موضع واضحی اتخاذ کرده؛ دقیقا همان موضعی که ماه ها پیش داشت: اگر فرنکی دی یونگ می‌خواهد بماند، باید با سیاست جدید باشگاه سازگار شود. مدیران بلوگرانا این موضوع را پیش از این به دی یونگ اطلاع داده‌اند.
اولویت بارسلونا برای ثبت قراردادهای جدید، به فروش رساندن بازیکنانش، قرض دادنشان و مذاکره مجدد با آنها در مورد دستمزدهایشان است. بارسلونا نمی‌خواهد اهرم اقتصادی سوم را فعال کند؛ آنها اعلام کرده‌اند اهرم سوم را فقط در مواقع اضطراری فعال می کنند. برخلاف آنچه که رسانه ها ادعا کرده‌اند بارسلونا و چلسی همچنان رابطه‌ی خوبی دارند؛ در واقع برای بلوگرانا هیچ تفاوتی ندارد که دی یونگ به چه تیمی برود. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا یوونتوس دمبله مویزه کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌وپنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیگر خبرها

  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو