Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از پیگیری و رفع 92 درصد درخواست های مردمی در طرح واکنش سریع در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جعفر شهامت گفت: از آغاز اجرای این طرح همزمان با شروع دهه کرامت تاکنون، 61 مورد درخواست مردمی و کاربران جاده ای در خصوص نواقص جاده ای گزارش شده و به ثبت رسیده که 92 درصد آن توسط راهداران خدوم اصلاح شده و 8 درصد باقی مانده یا به تخصیص اعتبار نیاز دارد و یا مشکلی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کم عرض بودن جاده، نبود چراغ چشمک زن، کمبود روشنایی در جاده ها، نبود سرعت گیر، وجود گازوئیل در محور، رعایت نشدن حریم راه، عیوب تابلوها و علائم، وجود چاله و ناهمواری در برخی نقاط، نبود تابلو و علائم، وجود لاشه حیوان در جاده، کم نور بودن روشنایی، نبود خط کشی و کج شدن نیوجرسی از جمله مواردی است که در تماس های مردمی گزارش شده است.

وی اظهارکرد: طرح واکنش سریع (طوس) با هدف ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت‌دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها به ‌منظور افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای در حال اجراست.

وی ادامه داد: کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان می توانند با مشاهده نواقص جاده‌ای که به اقدام سریع نیاز دارند، با سامانه‌های ارتباطی ۱۴۱ تماس بگیرند و مشکلات مربوطه را گزارش دهند تا نواقص در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روشنایی کیفیت تخصیص پیگیری واکنش سریع جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به نظر می رسد اپل آی دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

کد خبر 6090686

دیگر خبرها

  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد