Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@16:43:37 GMT

شناخت هتل‌های لوکس شمال تهران

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۴۶۱۰

شناخت هتل‌های لوکس شمال تهران

پایتخت ایران تهران دارای هتل‌های متنوع و گوناگونی است که لوکس‌ترین آنها در بخش شمالی پایتخت قرار گرفته‌اند.

‌از آن جایی که آب و هوای شمال تهران نیز بسیار مطبوع و دلپذیر بوده، بسیاری از مسافران و گردشگران متقاضی رزرو هتل در شمال تهران هستند. البته که این روزها قیمت هتل مسئله مهمی است. پس بیایید با هم هتل‌های تهران را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتل اسپیناس پالاس تهران

در دسته هتل‌های لوکس تهران هتل اسپیناس پالاس حرف اول را می‌زند! هتلی مجلل و باشکوه که آخرین طبق آن، همسایه ابرها است. این هتل جذاب و لوکس در منطقه سعادت آباد قرار گرفته و جزو هتل‌های ۵ ستاره تهران است. هتل اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ برداری رسیده و تمام امکانات و خدماتش مدرن و به‌روز است. این هتل در گذشته با هتل اسپیناس بهرود شناخته می‌شد؛ اما امروزه نامش به اسپیناس پالاس تغییر یافته است.

مجموع واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران ۴۰۰ باب اتاق و سوئیت لوکس است. این اتاق‌ها شامل اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته رویال فمیلی، سوئیت جونیور با ظرفیت‌های متفاوت، سوئیت سیگنچر و سوئیت اسکای بر فراز ابرها است. از جمله امکانات لوکس و مدرن سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس باید به جکوزی، تراس، چیلر، میز آرایش، پاور سوئیچ، تلویزیون، چشم‌انداز بی‌نظیر رو به تهران، وان، دراور، صندوق امانات، مبلمان شیک، پرده‌های لوکس، نورپردازی بسیار زیبا و سایر امکانات رفاهی اشاره کرد.

ناگفته نماند که هتل اسپیناس پالاس دارای چندین سالن پذیرایی با نام‌های رستوران لاتون، رستوران سنتی دیبا، رستوران اسکای لانژ و کافه سان ست برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است. علاوه بر این هتل اسپیناس پالاس دارای امکانات ورزشی و تفریحی مانند سونا، سالن بدنسازی، جکوزی، خدمات ماساژ، تالار عروسی، فضای سبز، حوض آب، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است.

هتل استقلال تهران

از دیگر هتل‌هایی که در شمال شهر تهران قرار گرفته، می‌توان به هتل استقلال اشاره کرد. این هتل نیز جزو هتل‌های لوکس پایتخت به شمار رفته و در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر قرار دارد. بهتر است بدانید هتل استقلال در سال ۱۳۴۱ افتتاح گردیده و جزو هتل‌های باسابقه تهران است. این هتل بزرگ و مجلل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های دونفره کوچک و بزرگ است.

ناگفته نماند هتل استقلال دارای امکانات و خدمات خاصی مانند کافی شاپ با اجرای موسیقی زنده است. از این‌ها گذشته هتل استقلال امکانات خوبی برای ارائه به میهمانانش دارد که نظیر آن‌ها مسیر پیاده‌روی، سالن بدنسازی، استخر، ماساژ، سالن تشریفات، سالن اجتماعات، کنفرانس، تالار عروسی، رستوران فضای باز، رستوران سنتی و رستوران فست فود است.

هتل ویستریا تهران

از دیگر هتل‌های لوکس و لاکچری شهر تهران، هتل ویستریا است. این هتل در میدان قدس، خیابان دربند قرار دارد. هتل ویستریا با معماری بسیار زیبایش حتماً حیرتتان را برمی‌انگیزد. این هتل زیبا و لوکس در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده و جزو هتل‌های نوساز شهر تهران است. هتلی زیبا با ۹۸ اتاق و سوئیت و چشم‌اندازی باشکوه از شهر تهران و کوه‌های البرز. هتلی که فضاهای اقامتی شیک و مدرنی برای شما دارد!

واحدهای اقامتی هتل ویستریا تهران شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق دبل کینگ با تراس و بدون تراس، سوئیت پرزیدنتال برای ۲ نفر و سوئیت ویستریا برای دو نفر است. همچنین این هتل دارای رستورانی در طبقه منفی یک با ظرفیت ۳۰۰ نفر بوده که انواع و اقسام غذاهای خوشمزه و لذیذ را به میهمانانش در وعده‌های مختلف غذایی ارائه می‌دهد. هتل ویستریا همچنین دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها و پارکینگ رایگان مسقف با ظرفیت ۹۸ ماشین است. از امکانات لاکچری این هتل می‌توان به حمام ترکی، سالن بدنسازی، اسپا، سونا خشک و بخار، تالار عروسی، جکوزی و… اشاره نمود.

هتل دیاموند تهران

اگر از قیمت هتل‌های لوکس تهران با خبر باشید، می‌دانید که نسبت به امکانات و خدماتشان هزینه بیشتری نیز دریافت می‌کنند. از همین رو برای یک سفر مقرون به صرفه هتل دیاموند تهران را پیشنهاد می‌کنیم. هتل دیاموند یک هتل سه ستاره بوده که در خیابان ولیعصر قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۳ فعالیتش را آغاز نموده و دارای ۶۰ فضای اقامتی مدرن است.

هتل دیاموند همچنین دارای رستوران در طبقه همکف با ظرفیت ۸۰ نفر است که صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. از طرفی هتل دیاموند تهران دارای امکاناتی همچون دستگاه خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، رستوران، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است. از جمله خدمات این هتل نیز می‌توان به روم سرویس، ناهار در اتاق، صبحانه در اتاق، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی، خدمات باربری، پرینتر و فتوکپی اشاره نمود.

هتل بلوط تهران

برای رزرو هتل در تهران هتل بلوط نیز بسیار عالی به نظر می‌رسد. این هتل زیبا در خیابان ولنجک قرار گرفته و جزو هتل‌های لوکس شمال تهران است. باید بدانید با رزرو هتل بلوط دسترسی خوبی به بام تهران، کاخ‌های دیدنی شهر و توچال خواهید داشت. این هتل زیبا و لوکس جزو هتل‌های سه ستاره تهران بوده که معماری و دیزاین فوق‌العاده شیکی دارد. از قلم نیفتد هتل بلوط در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردیده و امروزه دارای ۱۶ باب اتاق است.

این هتل مدرن و زیبا همچنین با ایجاد چندین رستوران متنوع، کافی شاپ، استخر روباز و… موجب رضایت مسافران شده است. از طرفی دکوراسیون اتاق‌هایش بسیار مدرن و زیباست و با رنگ‌های شاد تزیین شده است. این هتل دارای اتاق‌های دو تخته دبل برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل و اتاق سه تخته است. امکانات این اتاق‌ها شامل سشوار، کولر گازی، کتری برقی، اسپیلت، آباژور، سرویس فرنگی، یخچال، صندوق امانات، مینی بار رایگان، تلفن، کارت هوشمند اتاق، مبلمان و… است.

از امکانات عمومی و تفریحی هتل نیز می‌توان به دستگاه خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، رستوران ایتالیایی، رستوران ایرانی، رستوران خانه کباب، سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک و بخار، ماساژ، جکوزی، نمای فضای سبز، اینترنت رایگان در لابی و اتاق و پارکینگ رایگان غیر مسقف با ظرفیت ۳۰ خودرو است. جالب است بدانید که هتل بلوط تهران دارای خدمات خوبی نیز هست که نظیر آن‌ها روم سرویس، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، فکس، کپی، پرینتر، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش و… است.

همچنین کارکنان این هتل مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه هستند. ناگفته نماند که هتل بلوط تهران دارای سالن همایش و تشریفات برای برگزاری جلسات کاری است. از طرفی هتل بلوط تهران باغی بسیار زیبا داشته و سرو صبحانه را در فصل‌های تابستان و بهار و با توجه به شرایط آب و هوایی در این باغ انجام می‌دهد.

کلام آخر

برای اطلاع از قیمت هتل‌های لوکس تهران پیشنهاد می‌کنیم به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید. با کمک این وب سایت می‌توانید هتل‌های تهران را با جزئیات کاملش ببینید و به گالری تصاویر هر هتل دسترسی داشته باشید. علاوه بر این در مورد اتاق‌ها و امکانات داخلی هر یک از آنها نیز اطلاعات کسب کنید. همچنین موقعیت مکانی و جغرافیایی هتل‌های تهران را بر روی نقشه بررسی نموده و خیابان‌های نزدیک به آن را نیز ببینید. ‌

کد خبر 591283

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هتل رزرو هتل بهترین هتل ها هتل لوکس تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هتل اسپیناس پالاس جزو هتل سالن بدنسازی هتل های لوکس تهران دارای هتل استقلال شمال تهران شهر تهران اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، از آخرین وضعیت اجرایی پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی، اعتماد، جوادیه و باقری بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز جعفر تشکری هاشمی - رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران - در جریان این بازدید میدانی به همراه شهریار افندی‌زاده - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، مسعود حق لطفی - مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری، به بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه‌های احداث پارکینگ‌ گلستانی، پارکینگ اعتماد، پارکینگ جوادیه و پارکینگ باقری پرداخت و درباره رفع موانع اجرایی و تسریع عملیات عمرانی این پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

تشکری هاشمی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از روند پارکینگ‌سازی شهرداری تهران، ساخت پارکینگ های گلستانی، اعتماد، جوادیه و باقری در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده شهری را اقدامی اثربخش خواند و ضمن تاکید بر تداوم این کار، از مدیریت شهری پایتخت به دلیل تلاش برای افزایش فضای پارک خودرو در این محلات قدردانی کرد. 

در ادامه این بازدید حق لطفی ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های مذکور بر ادامه نهضت پارکینگ‌سازی در این سازمان تاکید کرد و گفت: سازمان عمرانی مناطق بخش اعظمی از فعالیت‌های خود را به ساخت پارکینگ های طبقاتی در سطح شهر تهران اختصاص داده و امید است با تکمیل آن‌ها بخشی از مشکلات شهروندان تهرانی در زمینه فضای پارک خودرو برطرف شود.

افندی‌زاده  نیز ضمن تشکر از اهتمام ویژه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ساخت پارکینگ در شهر تهران، خواستار تسریع در ساخت و تحویل این پروژه‌ها شد.

گفتنی است، پارکینگ گلستانی که در منطقه ۱۰ شهرداری تهران و در زمینی به مساحت ۱۵۷۵ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۴۰۰ مترمربع در حال احداث است، شامل سازه‌ای ۹ طبقه (۱ طبقه زیر زمین، ۱ طبقه همکف و ۷ طبقه روی زمین) با ظرفیت ۲۶۷ خودرو می‌شود. پارکینگ اعتماد نیز که در زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۰ هزار و ۴۰۰ متر در همین منطقه در حال احداث است، شامل ۴ طبقه زیرزمینی با گنجایش ۲۷۳ خودرو می‌شود.

همچنین پارکینگ جوادیه با گنجایش ۱۰۰ خودرو در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع در منطقه ۱۶ شهرداری تهران در حال احداث است. پروژه احداث پارکینگ باقری  نیز در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع در منطقه ۱۸ شهرداری تهران واقع شده و شامل سازه‌ای ۷ طبقه (۲ طبقه زیر زمین، ۱ طبقه همکف و ۴ طبقه روی زمین) با گنجایش ۳۶۴ خودروست.

به گزارش ایسنا، بهره برداری از پروژه‌های فوق در محله‌های پرتراکم جمعیتی، موجب افزایش سرانه پارکینگ‌های عمومی سطح شهر تهران به ویژه در مناطق ۱۰، ۱۶ و ۱۸ می‌شود و بخشی از مشکلات مربوط به تامین محل پارک خودروها را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • «افعی تهران» خط قرمزهای اتاق درمان را رد می‌کند/ ارتباط بین روان‌درمانگر و مراجع، ضد روان درمانی است
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر