Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از رئیس اپوزیسیون این رژیم اعلام کرد که او آخرین کسی است که حق دارد در مورد اختلافات در خصوص مسائل امنیتی صحبت کند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در توئیتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس اپوزیسیون این رژیم را به باد انتقاد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی گانتس خطاب به نتانیاهو تاکید کرد: "دولت اسرائیل با مسئولیت و قاطعیت برای حفظ منافع اسرائیل و مردم یهود تلاش می‌کند."

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد: "نتانیاهو آخرین کسی است که حق دارد در مورد اختلافات در خصوص مسائل امنیتی صحبت کند."

پیشتر رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی لاپید و بنی گانتس، شریک سابق دولت ائتلافی اسرائیل را متهم به تضعیف امنیت ملی با لفاظی‌های خصمانه خود درباره روسیه کرد.

او همچنین گفت: من نگران این هستم که همه چیزهایی که در سال‌های گذشته به دست آورده‌ایم، جلوی چشمانمان نابود شود. وقتی به سکان قدرت بازگشتیم، دولتی با ثبات، قوی و با تجربه ایجاد خواهیم کرد که همه چیز را درست کند که در حال خراب شدن است.

نتانیاهو در ادامه هشدار داد: در حال حاضر فقط یک چیز از لاپید و گانتس می‌خواهم: دست از یاوه گویی بردارید. مدیریت شما امنیت ملی ما را به خطر می‌اندازد. اگر بحران فوراً پایان نگیرد، آسیب به امنیت ما بسیار زیاد خواهد بود. ما در بحران خطرناکی در روابط با روسیه هستیم و باید این بحران را حل کنیم. در طول چندین سال روابط خوبی با روسیه داشتیم و برای حمایت از منافع حیاتی اسرائیل و شهروندانش از جمله آزادی بازگشت یهودیان از روسیه و فعالیت‌های آژانس مهاجرت یهود تلاش کردیم. خروج از بحران کنونی در روابط با روسیه ممکن است و این یک مسئله مهم برای منافع ماست.

پیشتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که وی نمی‌خواهد در دولتی حضور داشته باشد که بنیامین نتانیاهو در آن شرکت دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بنی گانتس ، نتانیاهو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنی گانتس نتانیاهو وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بنی گانتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری

روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس صدور حکم بازداشتش توسط دیوان بین‌المللی دادگستری به شدت نگران و آشفته است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

از سوی دیگر روزنامه تایمز انگلیس نیز اعلام کرد که احتمالا دیوان بین‌المللی دادگستری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد اسرائیلی از جمله یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رئیس ستاد کل اتش و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی نوشت که ممکن است حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

نتانیاهو مدعی شده است که تصمیم‌های دیوان لاهه بر تصمیم‌های رژیم صهیونیستی تاثیری نخواهد گذاشت، اما می‌تواند تبدیل به روال خطرناکی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح