Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:08:34 GMT

اختلال خطوط ارتباطی به علت سرقت کابل‌های مسی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۴۸۷۲

اختلال خطوط ارتباطی به علت سرقت کابل‌های مسی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با تایید خبر سرقت کابل‌های مسی در منطقه دو تهران، اعلام کرد این اختلالات به‌زودی رفع می‌شود.

به گزارش ایسنا، روز سه‌شنبه برخی از کاربران در منطقه واقع در خیابان شریعتی تقاطع بزرگراه رسالت تا بزرگراه شهید همت، اعلام کردند که تلفن‌های ثابت این ناحیه به‌علت سرقت کابل‌های تلفن، به‌طور کامل قطع شده و مشترکان توانایی برقراری ارتباط از طریق تلفن و اینترنت ثابت را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه محمدرضا بیدخام - مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران- اعلام کرد: متاسفانه به‌علت سرقت انجام‌شده در برخی از خطوط ارتباطی شرکت مخابرات ایران واقع در تقاطع اتوبان شهید همت و خیابان شریعتی، شاهد اختلالاتی در برخی از شماره‌های مشترک این ثابت منطقه هستیم.

بیدخام خاطرنشان کرد: با تلاش انجام‌شده در حال حاضر خطوط ارتباطی فیبر نوری منطقه طبیعی بوده و ارتباطات در حالت پایدار است و پیش‌بینی می‌شود در روز چهارشنبه، اختلالات موجود در برخی از مشترکین تلفن ثابت با توجه به شرایط خاص منطقه نیز رفع مشکل شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اختلال اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد