Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:46:45 GMT

بهره‌برداری غیرتخصصی از تشکل‌ها، مجازات دارد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۴۹۵۱

بهره‌برداری غیرتخصصی از تشکل‌ها، مجازات دارد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۵ مرداد ماه) در جلسه علنی مجلس و در جریان رسیدگی به طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی – تخصصی، ماده ۱۶ این طرح را با ۱۶۳ رأی موافق، ۱۱ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۰ رأی به تصویب رساندند.

در ماده ۱۶ طرح مذکور آمده است:

هرگونه بهره‌برداری از تشکل‌ها در جهت اهداف غیرتخصصی و غیر مرتبط با اهداف آنها توسط دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درصورت تخلف از این ماده، دادستان مکلف است ضمن دستورات لازم جهت جلوگیری از اقدامات مزبور، موضوع را از طریق مراجع صالح قضائی پیگیری نماید. مرتکب به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ محکوم می‌شود.

کد خبر 5548508 زينب رجائی

منبع: مهر

کلیدواژه: قانون مجازات اسلامی صحن مجلس دستگاه های اجرایی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم صحن مجلس محمد مخبر حسین امیرعبداللهیان شورای نگهبان سیدابراهیم رئیسی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی محمد باقر قالیباف برجام وزارت امور خارجه ایران وزارت امور خارجه علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری