Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با بیان این که عوامل عملیاتی هلال احمر در سیلاب اخیر به ۳۰۴ نفر، امداد رسانی کردند، گفت: ۴ استان کشور درگیر سیلاب هستند که بالگرد های هلال احمر در این استان ها مستقر هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرتضی مرادی پور سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: پس از دریافت هشدار قرمز آب و هوایی برای ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان، و همچنین دریافت هشدار نارنجی برای استان های معین این چهار استان، تمامی عوامل امداد و نجات در این استان ها به ویژه مراکز امداد هوایی، به حالت آماده باش در آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که نقشه مربوط به تغییرات شرایط جوی کشور و مناطق در معرض آسیب، تهیه شده است، افزود: برگزاری جلسات به صورت ویدیو کنفرانسی با استان های در معرض آسیب سیلاب، تقویت انبارهای امدادی از تجهیزات اسکان اضطراری، زیستی و مواد غذایی در اولویت سازمان امداد و نجات قرار گرفت.

مرادی پور گفت: پیش بینی اماکن اسکان اضطراری، تمرکز بر نقاط آسیب پذیر، هماهنگی با سازمان هواشناسی و غیره از دیگر اقداماتی بود که در این مدت انجام دادیم.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات ادامه داد: بررسی آمادگی تجهیزات لجستیکی و تخصصی سیلاب جهت ارائه خدمات امدادی به مناطق احتمالی آسیب دیده نیز از دیگر اقدامات بود.

مرادی پور به امداد رسانی به هموطنان اشاره و عنوان کرد: ۹۸ نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب ۲۷ تیم به ۳۰۴ نفر از هموطنان امداد رسانی شد.

وی با اشاره به این که ۱۱۰ نفر توسط امدادگران اسکان اضطراری داده شدند، اضافه کرد: ۲۵ چادر، ۱۱۱ تخته پتو، ۹۲ تخته موکت، ۳۱۵کیلو گرم نایلون و ۵۴ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل هلال احمر سازمان امداد و نجات امداد رسانی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر