Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله شیبانی روز چهارشنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در راستای حفاظت از جان شهروندان و در خانه ماندن ساکنین این شهرستان در روزهای آتی به دلیل احتمال سیل و رخدادهای طبیعی تمامی مراکز تفریحی ،گرشگری و تفرجگاه‌های شیراز تعطیل شدند.

وی ، خطر سیلاب و رخدادهای طبیعی در سطح شیراز را جدی دانست و گفت: در حال حاضر نیز مدیریت بحران شهرستان شیراز در محدوده بلوار جمهوری و ابریشمی مستقر شده که بررسی های لازم طی ساعات آینده انجام و منازلی که احتمال رانش زمین طی بارش‌های آتی وجود دارد تخلیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان شیراز گفت: سال گذشته رانش کوه در محدوده بلوار جمهوری بوده و این احتمال وجود دارد که اکنون به واسطه بارش‌های احتمالی این رخداد تکرار شود.

شیبانی با بیان اینکه پیش بینی ها حکایت از بارندگی‌های سیل آسا در روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ تیرماه در سطح شهرستان شیراز دارد، اظهار داشت: تعطیلی تفرگاه‌های شیراز تا شنبه هشتم مردادماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا؛در پی بارش شدید باران فصلی عصر سی و یکم تیرماه در ارتفاعات بین نی ریز و استهبان و طغیان روخانه و جاری شدن سیل در این منطقه، ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند. 

برچسب‌ها مدیریت بحران شیراز سیل پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در استهبان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت بحران شیراز سیل مدیریت بحران شیراز سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: خور و بیابانک و چوپانان با بیشینه دمای ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر و فریدون‌شهر با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از امروز بعدازظهر تا پایان هفته به تدریج شاهد ناپایداری‌هایی بر فراز استان خواهیم بود که اوج فعالیت آن در روز پنجشنبه است و بیشتر مناطق اصفهان را فرا می‌گیرد.

امینی ادامه داد: این سامانه به صورت ابرناکی، گاهی مه آلودی هوا، وزش تند باد لحظه‌ای و در برخی مناطق توفان، بارش باران و گاهی رگبار توأم با رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد استان و نوسانات دمایی فعال خواهد بود.

وی اضافه کرد: با فعالیت این سامانه احتمال آب‌گرفتگی معابر، مسیرهای داخل و بین شهری و بین استانی، جاری شدن روان آب و وقوع سیل در مکان‌های سیل‌گیر و مسیل‌ها، خسارت به صنعت کشاورزی و احتمال سقوط و پرت شدن اشیا از ارتفاع و تنش دمایی و خسارت ناشی از تگرگ وجود دارد.

کد خبر 6094339

دیگر خبرها

  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد