Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

مدیر روابط بانک مرکزی از رونمایی سامانه وثیقه‌گذاری الکترونیک خبر داد و گفت که با رونمایی از این سامانه، وثایق بانکی برای وام‌های خرد تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیل می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: الکترونیک بانک مرکزی رشد قرض الحسنه وام وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید