Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون جودو پس از ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران به گفت‌وگو با رسانه ها پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو پس از ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: با افتخار برای ثبت‌نام آمدم. اعتقاد همیشگی‌ام این بوده که این پست‌ها مختص افراد ورزشی است و با احترام به دوستانی که خدمت کردند، یک بار که دولت به وزیر ورزشی اعتماد کرده است، دوستان اجازه دهند این جایگاه مختص کسانی باشد که خاک ورزش را خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گزینه دولت برای حضور در انتخابات خاطر نشان کرد: دولت فشاری برای حضور گزینه‌ای خاص در این انتخابات نداشته است و امیدوارم این بار کمیته المپیک مانند وزارت ورزش به دست ورزشی‌ها بیفتد. کمیته جایگاه رفیعی در دنیا دارد و کارهای بزرگی را می‌توان انجام داد و اینجا نیاز به وجود دیپلماسی ورزشی احساس می‌شود. کارهایی که در این مدت انجام نشده، باعث شده است ما قهرمانان رنج ببریم. کمیته برای کار سیاسی نیست بلکه برای کار ورزشی مربوط به فدراسیون‌هاست.

رئیس فدراسیون جودو یادآور شد: ورزش یک برنامه بسیار خوب بلندمدت می‌خواهد. مدال‌های المپیک براساس استعداد‌ها و خودساختگی قهرمانان و تک چهره‌ها بوده، اما هیچ وقت برنامه‌ریزی خاصی صورت نگرفته است. ما هنوز یک خوابگاه درست و حسابی برای کمپ‌های تیم ملی نداریم. امیدوارم به قهرمانان توجه شود.

میراسماعیلی در پایان در پاسخ به این سؤال که برای چه پست‌های ثبت‌نام کرده است، اظهار داشت: برای پست ریاست و هیئت اجرایی ثبت‌نام کردم.‌

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آرش میراسماعیلی فدراسیون جودو کمیته ملی المپیک انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران