Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-ثبت‌نام متقاضیان جدید واجد شرایط در بیست و ششمین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا از شنبه 8 مرداد امسال آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تارنمای آزمون به نشانی transit.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

rmto.ir از شنبه 8 مرداد تا پنجشنبه 20 مرداد برای ثبت نام جاماندگان از بیست و ششمین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا بازگشایی می‌شود.
جواد هدایتی افزود: اطلاعات مورد نیاز به تدریج از طریق تارنمای آزمون اطلاع‌رسانی می‌شود و متقاضیان باید ضمن بارگزاری مدارک و تکمیل فرم مربوطه، نسبت به ارائه مدرک به استان محل تقاضای تأسیس یا هر استان دیگر اقدام کنند.
هدایتی با بیان اینکه تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارت‌های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبین مبتنی خواهد بود و متقاضیان باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه‌های مرتبط با حمل و نقل بین المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی تأکید کرد: قبول شدگان آزمون دوره‌های قبل، اجازه شرکت در آزمون را نداشته و در صورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، طبق مقررات اقدام می‌شود.
این آزمون فقط در تهران برگزار و نتایج به صورت کارنامه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.
هدایتی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی، انجام دو نوبت واکسیناسیون و ارائه گواهی آن که حداقل دو هفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارایه تست پی سی آر منفی کرونا با مهلت حداکثر 96 ساعت الزامی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمل و نقل حمل و نقل بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد