Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:09:47 GMT

سرمربی جدید استقلال پول پارو کرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۵۵۵۰

سرمربی جدید استقلال پول پارو کرد

رسانه معتبر برزیلی از جزئیات مبلغ دریافتی سرمربی استقلال در پی شکایت به فیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، نشریه «گلوبو» برزیل در گزارشی به جزئیات شکایت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال علیه باشگاه واسکادوگاما و در نهایت جزئیات پرداخت این باشگاه برزیلی به سرمربی پرتغالی پرداخت.

این رسانه برزیلی نوشت: باشگاه واسکادوگاما مجبور شد ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون رئال برزیل به سرمربی پرتغالی و دو عضو کادرفنی اش بپردازد تا بتواند بازیکنان را ثبت کند.

واسکو در فوریه گذشته توسط فیفا مجازات شد تا مبلغ ۱۰۰۵۳۷۵ رئال به ریکاردو سا پینتو پرداخت کند. این باشگاه جمعه گذشته اعلام کرد که بدهی خود را به طور کامل پرداخت کرده و اکنون در انتظار رفع محرومیت از بالاترین نهاد فوتبالی(فیفا) است تا بتواند بازیکنان را ثبت نام کند.

ساپینتو در ۱۰ دسامبر سال گذشته علیه واسکو به فیفا شکایت کرد. این مربی مدعی شد که حتی یک رئال از مبلغ پیش بینی شده در قراردادش که در ژانویه با باشگاه منعقد شده دریافت نکرده است.

تصمیم فیفا به نفع ساپینتو در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. این حکم واسکو را وادار کرد که همه بدهی هایش را یکباره با سود ماسبق سالانه ۵ درصد بپردازد.

*طبق قرارداد بین واسکو و ساپینتو وجه پرداختی به سرمربی پرتغالی به شرح زیر است:

۹۷۴,۳۷۵ BRL(رئال برزیل) حقوق تقسیم شده به سه قسط ۳۲۴,۷۹۱.۶۶ BRL که در فوریه، مارس و آوریل ۲۰۲۱ پرداخت می شود.

سود در تاخیر پرداخت به ارزش ۳۱۰۰۰ BRL به سه قسط ۱۰۳۳۳.۳۳ BRL تقسیم شده است که در فوریه، مارس و آوریل ۲۰۲۱ پرداخت می شود.

واسکو اعلام نکرده که دقیقا چه زمانی تصمیم فیفا به آنها اعلام شده است. این باشگاه تنها جمعه گذشته اعلام کرد که برای خلاص شدن از شر این بدهی و رفع محرومیت مبلع ۱.۴ میلیون رئال پرداخت کرده است. تفاوت تقریباً ۴۰۰ هزار رئالی به دلیل بدهی با دو عضو دیگر کادرفنی ساپینتو است.

بدین ترتیب سرمربی استقلال بعد از شکایت به فیفا از باشگاه واسکادوگا در نهایت یک میلیون رئال برزیل به جیب زده است و ۴۰۰ هزار رئال هم به دو دستیار سابقش رسیده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت ریکاردو ساپینتو استقلال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که اوسمار یکی از گزینه‌های مناسب برای فصل آینده پایتخت محسوب می‌شود اما انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود. - اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عنوان کرد: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و جدا از اینکه نتایج قابل قبولی گرفته فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارد. تمرکز بازیکنان باید فقط روی تیم خودشان باشد و با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس در حال حاضر آرامش مناسبی دارد و خوشبختانه جذب بازیکنان جدید هم توانست روند این تیم را در حالت مثبتی قرار دهد.

وی در خصوص مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال در مورد پرسپولیس گفت: بهترین کار این بود که بازیکنان پرسپولیس جواب مصاحبه‌ها و بیانیه‌های باشگاه استقلال را ندهند. در استقلال جو مناسبی وجود ندارد و کادرفنی با مدیریت باشگاه مشکل دارد ولی پرسپولیس در آرامش مطلق به سر می‌برد.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص بحث ماندن اوسمار در پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: اگر پرسپولیس قهرمان شود باید دید چه فضایی ایجاد خواهد شد و اگر هم قهرمان نشود باز هم باید منتظر ماند و دید چه وضعیتی به وجود می‌آید. نمی‌توان اتفاقات آخر فصل را پیش‌بینی کرد، به نظر من بحث انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود ولی طبیعتاً اوسمار می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب پرسپولیس برای هدایت این تیم باشد.

منافی یادآور شد: پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ باید مثل سال گذشته با تمرکز بالا، فقط روی بازی‌های خودش تمرکز کند. در حال حاضر تیم آرامش دارد و می‌تواند با ادامه همین روند قهرمان شود. نقش هواداران و پیشکسوتان هم در حمایت از تیم بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید