Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نساجی مازندران برای برگزاری آخرین اردوی آماده‌سازی فصل جدید لیگ‌برتر به ترکیه سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که کمتر از ۲۰ روز به آغاز فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران باقی‌مانده تیم‌ها در آخرین مراحل آماده‌سازی خود به‌سر می‌برند.

در همین رابطه، تیم فوتبال نساجی مازندران که چند هفته‌ای در تهران اردویی برپا کرده بود و چند بازی دوستانه نیز با تیم‌های لیگ‌برتری انجام داد وارد فاز دوم اردوی خود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌به‌دنبال آن، کاروان نساجی مازندران صبح امروز با حضور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به‌منظور برگزاری اردوی یک‌هفته‌ای و مرحله پایانی آماده‌سازی پیش‌فصل، عازم کشور ترکیه شد.

پیش از نساجی، تیم‌های استقلال، سپاهان، فولاد، تراکتور و هوادار نیز اردوی پیش‌فصل خود را در ترکیه برپا کرده بودند.

کد خبر 591304

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر اردوی آماده سازی دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندارن ترکیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این اردو به میزبانی هیأت فوتبال شهرستان سامان برگزار و ۷۰ بازیکن از سراسر استان در این مرحله حضور پیدا کردند.
سلیمی افزود: نفرات منتخب به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری