Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:49:14 GMT

قطع سهمیه آرد ۳۳ نانوایی متخلف در لرستان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۵۷۸۲

قطع سهمیه آرد ۳۳ نانوایی متخلف در لرستان

 حجت الله بیرانوند مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان اظهار داشت: این تعداد واحد نانوایی دارای تراکنش غیرمتعارف بوده و کارمزد اضافه دریافت کرده اند که با اعلام مشخصات این واحدها، سهمیه آرد آن‌ها تا اطلاع ثانوی قطع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: یکهزار و ۳۹۰ نانوایی یارانه بگیر این استان تاکنون به سامانه نظارت یکپارچه متصل شده‌اند و در صورت همکاری دستگاه‌های مربوطه مابقی نانوایی‌ها تا ۲ هفته آینده به این سامانه مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند افزود: ۲ هزار و ۳۵ نانوایی در لرستان فعالیت دارند که یکهزار و ۹۶۸ مورد از این تعداد یارانه‌ای و مابقی آزادپز یا فانتزی هستند و این طرح شامل آن‌ها نمی‌شود.

او اظهار داشت: طرح آزادسازی یارانه آرد نانوایی‌ها با طرح کنونی متفاوت است و تا سال آینده اجرایی می‌شود، اما طرح نظارت یکپارچه مقدمه اجرای آن است.

بیرانوند گفت: در طرح نظارت یکپارچه، یک کارتخوان جدید (بانک سپه) در نانوایی نصب و از فعالیت چند دستگاه پوز همزمان جلوگیری می‌شود تا میزان دقیق فروش و درآمد حاصل از آن مشخص باشد.

او نظارت بر ساعت کار و تعطیلی‌های خودسرانه نانوایی‌ها را از دیگر مزایای طرح نظارت یکپارچه برشمرد و ادامه داد: در این طرح می‌توان نانوایی‌ها را روزانه نظارت کرد و با مقایسه میزان فروش و سهمیه آرد آنها، به هرگونه قاچاق احتمالی آرد نیز واقف شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی بازرسی و نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد

 امین میرزازاده ملی پوش کشتی فرنگی روز گذشته در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار می‌شود، تماشاگر مسابقات بود.

او درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان به من تنها نیست متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنم.  

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که پنج خوزستانی مسافر المپیک هستند، گفت: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی کمک می‌کند.  

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید؟ تصریح کرد: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کس با ناامیدی به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردو‌ها از ۱۸ اردیبهشت اردو‌ها شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.  

این فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، یادآور شد: اولین درخواست من این است بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان هم با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پاسخ به این سوال که حسن رنگرز اولین سال حضور خود را به عنوان مربی در المپیک خواهد داشت، نظر شما در این باره چیست؟، گفت: او شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت