Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@07:22:36 GMT

فرمول جذب دیاباته:محسن مسلمان و سیدجلال!

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۵۸۴۶

فرمول جذب دیاباته:محسن مسلمان و سیدجلال!

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس که انتظار نداشت بعد از جذب هفت بازیکن که از قضا چهار نفر آنها عضو تیم ملی هستند، با واکنش تند یحیی گل محمدی در خصوص توقف نقل و انتقالات مواجه شود، اکنون علیرغم تلاش‌هایی که برای پاسخگویی برای این موضوع از سوی رسانه‌ها صورت گرفته، به دنبال پایان دادن به بهترین شکل در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تا به اینجای نقل و انتقالات توانسته علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی و سعید صادقی را به عنوان چهار ملی‌پوش به خدمت بگیرد و گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدی (بازیکن تیم المپیک ایران) و دانیال اسماعیلی‌فر نیز دیگر بازیکنانی بودند که در تابستان داغ نقل و انتقالاتی به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

با این حال مشکلاتی که بر سر انتقال مهاجمان مدنظر یحیی‌ گل‌محمدی شکل گرفت باعث شده تا اکنون سرمربی سرخپوشان با احساس خطر در خصوص ضعفی که در طول فصل گریبان تیمش را در فاز تهاجمی و گلزنی خواهد گرفت، از هم اکنون اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کند. با این حال باشگاه پرسپولیس اکنون برخلاف فضای شکل گرفته و در سکوت در تلاش است تا این خوان پایانی نیز را به سلامت عبور کرده و نمره قبولی‌اش را در پنجره تابستانی دریافت کند.

یحیی گل محمدی و البته هواداران پرسپولیس با توجه به داشته‌های تیم در خط حمله، تنها با جذب دو مهاجم خارجی و باکیفیت و البته گلزن قانع خواهند شد. موضوعی که طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر علیرغم تلاشی که در این خصوص شده بی‌نتیجه مانده است.

درویش اما توانسته تا این لحظه با گزینه نهایی یحیی گل محمدی که مهاجمی از سری B برزیل است به نتایج مثبتی دست یابد و مذاکره با باشگاه این بازیکن در خصوص رقم رضایتنامه و همچنین دستمزد بازیکن مدنظر در حال پیگیری است. باشگاه کاملا امیدوار نسبت به این انتقال نشان می‌دهد و اگر مشکل خاصی بار دیگر پیش نیاید باید منتظر این انتقال بود.

مدیرعامل پرسپولیس اما در آخرین اقدام خود شاید دست به اتفاقی جالب توجه بزند؛ شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را نیز در کارنامه دارد، گزینه‌ای بوده که طی چند مدت اخیر بارها به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده است و سرمربی سرخ‌ها بنا به خواسته فنی خود با این موضوع مخالفت کرده است.

با این حال کیفیت قابل توجه این مهاجم فرانسوی که فصل گذشته نیز در تیم الغرافه و در جمع شاگردان آندره آ استراماچونی موفق شده طی 16 بازی 11 گل به ثمر برساند، باعث شده تا باشگاه همچنان در انتظار این باشد که این انتقال صورت گیرد.

باشگاه پرسپولیس و مدیران این تیم نیم نگاهی نیز به وضعیت محسن مسلمان و البته سیدجلال حسینی دو ستاره سابق این باشگاه در دوره برانکو ایوانکوویچ نیز دارند. دو بازیکنی که با گارد سرمربی موفق کروات این باشگاه برای عقد قرارداد در آن مقطع مواجه بودند اما با اقدام مدیریتی وقت و عقد قرارداد با سرخپوشان ضمن ارائه عملکردی قابل دفاع القاب مهندس و سوپرمن را نیز از آن خود کرده بودند تا پروفسور نیز کاملا به کار آنها ایمان بیاورد. آیا درویش نیز قادر خواهد بود در لحظه آخر یحیی گل محمدی را مجاب به این انتخاب کند و شرایط به سود پرسپولیس تغییر دهد؟

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت. این سومین نبرد ۲ تیم در فصل جاری است و برنده هر ۲ بازی قبلی در لیگ‌برتر ذوبی‌ها بوده‌اند. (یک بر صفر، ۴ بر یک). تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس را درحالی برگزار می‌کنند که شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ‌برتر را از دست داده و برای بقا در تنها جام قابل دسترس، چاره‌ای جز غلبه بر گاندو‌ها ندارند.

 قرمزپوشان در سال تقویمی جدید بردی نداشته‌اند و با ۲ تساوی و ۲ باخت، روی ریل بحران حرکت می‌کنند. تراکتور ۲ هفته قبل، ۴ بر یک مغلوب ذوبی‌ها شد و حال با هدایت موقت حمید مطهری و کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در پی انتقام جویی است.

در سمت مقابل، گاندو‌ها در سه بازی اخیرشان ۲ پیروزی داشته و شرایط روحی نسبتاً خوبی دارند. سبزپوشان بعد از پیروزی ۴ بر یک ۲ هفته قبل حالا باری دیگر به تبریز بازگشته‌اند. نکته جالب آنکه ذوب‌آهن این فصل در خارج از اصفهان باختی نداشته و باید دید این رکورد امروز در تبریز شکسته می‌شود یا نه.

به روایت آمار:

۴۱ مسابقه بین دو تیم در چارچوب لیگ‌برتر و جام حذفی برگزار شده که ۱۵ بازی را تراکتور برده، ۱۳ مسابقه را ذوب‌آهن و ۱۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های تراکتور و ذوب‌آهن ۹۵ توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرده که ۴۸ گل از آن تراکتور و ۴۷ گل سهم گاندو‌ها بوده است.

تنها تقابل ۲ تیم در قالب جام‌حذفی را ۳ بر ۲ تراکتور برده است.

نتیجه مرحله گذشته:

تراکتور با حکم انظباطی ۳ بر صفر مقابل چوکا تالش برنده شد و ذوب‌آهن با نتیجه مشابه بر آکادمی کیا تهران فائق آمد.

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!