Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت‌ها ۴۰ نفر از اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه‌های سراسری، محلی و خبرگزاری‌ها در ۲ رشته دارت و مینی گلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در مسابقات دارت که در خانه دارت همدان برگزار شد، حسن فرشی از خبرگزاری برنا عنوان قهرمانی را کسب کرد و سعید صادق زاده و محمد نوری هر ۲ از روزنامه همدان پیام نیز به ترتیب دوم و سوم شدند

ضمن اینکه علیرضا جهانگیری عرش از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) عنوان چهارم این رقابت ها کسب را کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش مینی گلف «سینا بیدمشکی» از خبرگزاری ایسنا قهرمان شد، مجید بیات از روزنامه همدان پیام و علی نیکوکار شایان خبرنگار آزاد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

این پیکارها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان؛ خانه مطبوعات؛ انجمن صنفی مدیران رسانه و هیات‌های گلف و انجمن‌های ورزشی استان همدان و به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار برگزار شد.

برچسب‌ها انجمن صنفی روز خبرنگار همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن صنفی روز خبرنگار همدان انجمن صنفی روز خبرنگار همدان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

این جشنواره در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری، طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار شد.

عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال و در نهایت این جشنواره در روز ششم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و امروز با معرفی برترین‌ها به ایستگاه آخر رسید.

در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کرده بودند و براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته ای با هم به رقابت کردند.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

کد خبر 6093177

دیگر خبرها

  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق