Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدحسن شعبانی روز چهارشنبه در دیدار با شهردار جهرم و معاونین شهرداری و رئیس اداره منابع طبیعی جهرم با بیان اینکه حفظ و صیانت از منابع طبیعی یک وظیفه و تکلیف همگانی است، بر لزوم جدیت در برخورد با متخلفان و متجاوزان به املاک ملی و عمومی تأکید و تصریح کرد: هیچ شخص، نهاد، دستگاه و ارگانی فراتر از قانون نیست و هر تخلفی در حوزه منابع طبیعی باید با جدیت پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی افزود: همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، نظام مهندسی و ادارات خدمات‌رسان در مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان همکاری کنند.

وی با اشاره به جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذار شهرداری در امر خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت شهروندان تأکید کرد و افزود: از مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم و خدمت‌رسانی مناسب، تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه‌ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری است که مهمترین ارزیابی آن از تأثیر اقدامات انجام‌گرفته بر زندگی شهری است.

 وی بهره‌گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت‌رسانی را نشان از درایت، هوشمندی و مسئولیت‌پذیری در مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی از مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت هستند و لحاظ کردن موضوع کمّی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تأکید کرد: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه‌ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت‌رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: یکی از مهمترین اقدام‌های شهرداری  کسب درآمد پایدار است و این درآمدها مستقیم و غیرمستقیم برای رفاه و شور و نشاط مردم مصرف شود که مردم سرمایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نارضایتی از میزان تولید مسکن در کشور، از مدیران شهرداری خواست برای شناسایی گلوگاه‌های بروز وضعیت موجود اقدام کنند.

در ادامه این جلسه شهردار جهرم اظهار کرد: بدون تردید، از آنجایی که شهرداری‌ها، به عنوان اصلی ترین، دستگاه‌های خدماتی، بیشترین حجم خدمت رسانی به مردم را ارائه می دهند، بیشترین ارتباط با مردم را دارند. کارکنان ‌ و مدیران شهری، به طور شبانه روزی خدمتگزار و پاسخگوی مشکلات مردم  هستند.

عبدالرحیم اسدی بیان کرد: شهروندان، برای داشتن زندگی بهینه شهری، به خدمات شهرداری‌ها نیاز دارند و مدیریت شهری هم برای برطرف کردن مشکلات شهروندان، به مشارکت مردم، نیازمند است و این دو امر مهم با تعامل سازنده بین شهروندان و مدیریت شهری امکان‌پذیر خواهدبود و توسعه پایدار شهری، جز با مشارکت فعال شهروندان تحقق نخواهد نیافت.

شهردار جهرم ابراز امیدواری کرد:‌  شهرداری با همکاری فرمانداری در تولید مسکن حرکتی همگام برداشته تا به نتایج مطلوبی بیانجامد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها فرمانداران پروژه ساختمانی جهرم شهرداری جهرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران پروژه ساختمانی جهرم فرمانداران پروژه ساختمانی جهرم شهرداری جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان سال آینده درصدد است اتفاقی را رقم بزنند باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد و با ایده‌پردازان و ایده‌نگاران ارتباط بگیرند تا در نهایت در کنار هم تامین‌کننده مدیریت شهری باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در جلسه انعقاد قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان مشارکت‌ها و سرمایه گذاری شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه دومین رویداد ملی حمل و نقل دانش بنیان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد مهم در حوزه حمل‌ونقل اظهار کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای دومین بار نسبت به برگزاری GoingEvent در این رویداد اقدام کرده‌اند که امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش ارائه شده ۷۰ درصد محتوای نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و این نشان دهنده شاخص بهبود در این موضوع است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد اگر کل مجموعه خدماتی و امکاناتی مدیریت شهری اصفهان و کل شهر اصفهان را مورد توجه قرار دهید و آن‌ها را در آینده در این ره‌آورد فناورانه درگیر کنید، بسیار مؤثرتر است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان ۸ درصد سهام بانک شهر را دارد، ادامه داد: همچنین مدیریت شهری اصفهان بخشی از سهام اولین VC یا سرمایه‌گذاری خطرپذیر اصفهان را دارد که اسم این VC شرکت هدهد است؛ در این برنامه باید تعدادی از وی‌سی‌های کشور دعوت می‌شدند، می‌دیدند، می‌خریدند و با همدیگر شراکت داشتند.

نباتی‌نژاد گفت: اگر معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان سال آینده درصدد است اتفاقی را رقم بزنند باید فصل وصل سرمایه گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد و با ایده‌پردازان و ایده‌نگاران ارتباط بگیرند تا در نهایت در کنار هم قرار بگیرند و تأمین کننده حرفه‌ای مدیریت شهری باشند.

کد خبر 749916

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین