Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ۵۰۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان خبر داد و گفت: این طرح همراه با برنامه‌های عزاداری و اطعام‌دهی از محل موقوفات و کمک‌های خیرین در اماکن مذهبی مازندران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های عزاداری ماه محرم امسال با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: با توجه به شیوع مجدد کرونا به هیأت امنای آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ابلاغ شد تا در شهرهای قرمز مراسم‌های مذهبی در فضای باز و اطعام دهی به صورت بسته‌بندی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه درب هیچ مکان مذهبی در ایام محرم بسته نیست و عزاداری‌ها با حضور عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نمازهای یومیه در ماه محرم در بقاع متبرکه شاخص استان و مساجد بین راهی اقامه خواهد شد.

حیدری از اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در ۵۰۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران خبر داد و گفت: این طرح همراه با برنامه‌های عزاداری و اطعام‌دهی از محل موقوفات و کمک‌های خیرین در اماکن مذهبی اجرا می‌شود.

وی آگاه‌سازی مردم و جلوگیری از ورود و ترویج بدعت‌ها به عزاداری‌ها و مجالس عزاداری امام حسین (ع)، ترویج فرهنگ و انتقال پیام عاشورا در جوار بقاع متبرکه، امامزادگان، حسینیه‌ها و تکایا را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: برنامه‌های لبیک یا حسین (ع)، احلی من العسل ویژه دانش‌آموزان، شیرخوارگان حسینی، رهروان زینبی ویژه بانوان، نماز ظهر عاشورا در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی تدوین شده است.

حیدری با اشاره به اینکه نیت حدود ۷۰ درصد موقوفات مازندران برای عزاداری و اطعام‌دهی در ایام محرم است، افزود: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از محل درآمد موقوفات منطبق و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش اجرا می‌شود.

کد خبر 5548610

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف مازندران ابراهیم حیدری محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران بیست و نهمین سفر استانی دولت اردبیل شیوع کرونا ماه محرم استهبان ایلام بارش باران طرح سوگواره بصیرت عاشورایی اطعام دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)