Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@18:55:50 GMT

مجهز شدن ۲۲۱۰ واحد نانوایی به کارتخوان جدید

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۶۰۸۹

مجهز شدن ۲۲۱۰ واحد نانوایی به کارتخوان جدید

علی نوبخت از مجهز شدن 2210 واحد نانوایی در استان اردبیل به کارتخوان جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،علی نوبخت مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با اشاره به کسب رتبه چهارم استان اردبیل در نصب کارت‌خوان جدید به نانوایی‌ها اظهار کرد: در استان ۲ هزار و ۲۱۰ واحد نانوایی به کارت‌خوان جدید متصل شده است که ۹۳ درصد نانوایی‌های استان را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نصب کارت‌خوان جدید در نانوایی‌ها هیچ تأثیری در کیفیت پخت، رعایت زمان پخت و کاهش صف‌های طولانی ندارد، گفت: نانوایی‌ها ملزم به رعایت ساعت پخت اعلام شده هستند و شهروندان می‌توانند عدم رعایت ساعت پخت و هرگونه تخلف دیگر را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با بیان اینکه آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان به اندازه کافی تأمین شده است، تصریح کرد: ۲ هزار و ۶۲۴ واحد نانوایی فعال هستند که ۱۷ واحد نانوایی در اردبیل به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.
نوبخت تصریح کرد: سیاست مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدامی مؤثر و تصمیمی راهبردی برای تحقق عدالت اجتماعی، حمایت از دهک‌های پایین جامعه، مبارزه با فساد، رانت و اصلاح ساختار اقتصادی زنجیره گندم، آرد و نان است.
با اجرای طرح جدید هوشمند سازی یارانه آرد، مردم نان را با قیمت مصوب سال ۱۴۰۰ خریداری خواهند کرد و به هیچ عنوان قیمت نان در سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل واحد نانوایی استان اردبیل نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل

جهانگیر جوانمرد امروز در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه گفت: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی ، بازدارنده و متناسب انجام دهند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، افزود: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل