Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع‌ عمومی فدراسیون نجات‌غریق و غواصی از اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت ویژه ناجیان غریق خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست، مجمع‌عمومی ‌و سالیانه فدراسیون نجات‌غریق ‌و غواصی به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور مهدی حیدری رئیس فدراسیون و سید عبدی افتخاری به‌عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش فرهادیان سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، شادی قیاسی نایب‌رئیس بانوان و مرتضی محسنی نایب‌رئیس فدراسیون، محمد رواسی‌زاده دبیرکل فدراسیون و دبیر مجمع و همچنین نماینده حراست فدراسیون‌های ورزشی از دیگر افراد حاضر در مجمع بودند.

سیدمحمد پولادگر با تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته سال گذشته گفت: گزارشی که ریاست فدراسیون ارائه کردند بیانگر عملکرد خوب و فعالیت چشمگیر مجموع اعضای این فدراسیون است. آمارها هم‌نشان می‌دهد که این عملکرد خوب نتایج خوبی به همراه داشته است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات مهدی حیدری خاطرنشان کرد: شهادت می‌دهم که باتوجه‌به اینکه شرایط این فدراسیون با سایر فدراسیون‌های ورزش قهرمانی ما متفاوت است، اما حضور حیدری بسیار چشمگیرتر از سایر رشته‌های قهرمانی ماست. این بیانگر تعهد و دلسوزی او نسبت به مسئولیتی است که در فدراسیون عهده‌دار است.

معاون وزیر ورزش با تأکید بر مسئولیت سخت و خطیری که منجیان دارند، ابراز امیدواری کرد که باتوجه‌به اهمیت مسئولیت‌پذیری برای فعالیت در این عرصه، فدراسیون نجات‌غریق و غواصی راه کارهایی جهت جذب افراد با این ویژگی داشته باشد.

پولادگر در بخشی دیگر، از اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیاردتومانی دولت ویژه منجیان خبر داد و گفت: این موضوع با پیگیری‌های رئیس فدراسیون و حمایت وزیر ورزش محقق شد.

همچنین مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن قدردانی از وزارت ورزش و حمایت‌های سید حمید سجادی وزیر ورزش و سید محمد پولادگر معاون وی، از تأمین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق سال گذشته منجیان به‌عنوان نتیجه این حمایت‌ها یادکرد.

وی همچنین به طرح فدراسیون برای تجهیز و ایمن‌سازی اماکن ورزشی که با حمایت وزارت ورزش ‌و حسب دستور رئیس‌جمهوری، بودجه ویژه‌ای برای آن تخصیص پیدا کرد، اشاره کرد.

رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی در ادامه گزارش عملکرد و فعالیت‌های سال ۱۴۰۰ این فدراسیون شامل دوره‌های آموزشی (بخش‌ها و سطوح مختلف)، مجامع انتخاباتی و عمومی هیئت‌های استانی، مسابقات قهرمانی کشور، حضور در مجمع فدراسیون جهانی غواصی و تسویه‌حساب با این فدراسیون، پیگیری اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان (ایتالیا) در هر ۲ بخش مردان و زنان را به‌ عنوان اولین دستورالعمل مجمع ارائه کرد.

ارائه و بررسی برنامه عملیاتی و تقویم ۱۴۰۱ فدراسیون بر اساس گزارشی که پیش‌ از این توسط فدراسیون در اختیار هیئت‌های استانی قرار گرفته بود، دیگر دستورالعمل مجمع بود. در ادامه با رأی اعضای مجمع، تمام گزارش‌های ارائه شده به تصویب رسید.

رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شامل نواب رئیس اول و دوم، خزانه‌دار، کارشناس خبره مردان و نماینده هیئت‌های استانی یکی دیگر از دستورالعمل‌های تعریف شده برای مجمع‌ عمومی و سالیانه ۱۴۰۰ فدراسیون نجات‌غریق و غواصی بود.

در این بخش بر اساس رأی‌گیری انجام شده از میان کاندیداها ترکیب هیئت‌رئیسه به این شرح معرفی شد:

نایب‌ رئیس اول: شادی قیاسی (۴۲ رأی)

خزانه‌دار: سونیا یارمحمدی (۴۱ رأی)

کارشناس خبره مردان: سیروس احمدی (۴۱ رأی)

نماینده هیئت‌های استانی: نقی کریمیان (۳۴ رأی)

برای تکمیل ترکیب هیئت‌رئیسه، مرتضی محسنی دیگر گزینه نایب‌رئیسی بود که موفق به اخذ رأی قانونی اعضای مجمع نشد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون نجات غریق ، کمیته ملی المپیک ، سید حمید سجادی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق کمیته ملی المپیک سید حمید سجادی فدراسیون نجات غریق و غواصی هیئت های استانی رئیس فدراسیون وزارت ورزش وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز (چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی‌منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رأی از 48 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رأی کسب کرد.

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور