Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم سرلک مسئول دفتر نمایندگی بنیاد علوی در الیگودرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: بنیاد علوی به منظور کمک به توسعه منطقه و رفع دغدغه زائران امامزاده محمد‌ابن‌حسن علیهم السلام در مشارکت کرده است.

وی افزود: در همین راستا مبلغ ۴ میلیارد تومان بصورت مشارکتی و در غالب تفاهم نامه‌ای با اداره راه استان پرداخت خواهد شد که تا کنون از این مقدار مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن به راهداری استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بنیاد علوی در الیگودرز گفت: مقدار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیز در قالب تحویل صورت وضعیت و اتمام پروژه پرداخت خواهد شد.

سرلک خاطرنشان کرد: اهداف پروژه زیر سازی و آسفالت مقدار ۱۰ کیلومتر از این جاده می‌باشد که تا کنون ۵ کیلومتر از آن انجام شده است.

به گزارش فارس: بقعه امام زاده محمد‌ابن‌حسن در فاصله ۱۳۰ کیلومتری از شهر الیگودرز و در دل کوه‌ها و جنگل‌های زاگرس است و سالانه هزاران نفر از مردم از نقاط مختلف لرستان و کشور به زیارت این امام‌زاده می‌روند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الیگودرز بنیاد علوی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣  افزود: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین  با آسفالت جاده  سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه  رفع می شود.

 مهدی بخشی افزود:  در  تکمیل  نشدن  طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل  بررسی می شود.

شایان ذکر است  قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان  برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت  اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

 

دیگر خبرها

  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت