Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان، از تبدیل استان به تولید کننده بخش وسیعی از پروتئین کشور خبر داد و گفت: تحقق این هدف تعامل همه جانبه بین سازمانی را می طلبد.

سیدمحمد دهنوی، در آیین تکریم از مدیر کل پیشین و معارفه مدیر کل جدید دامپزشکی استان گلستان، اظهار کرد: استان گلستان به عنوان دومین تولید کننده گوشت مرغ و تخم مرغ در سطح کشور مطرح است که نتیجه تلاش‌های شبانه روزی همه زیر مجموعه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار گلستان، با بیان اینکه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این حوزه خوب رسانه‌ای نشده است، خاطر نشان کرد: تنوع تولید در استان و جلوه‌های کاری موجود، مبین این است که سازماندهی خیلی نرم در سالیان گذشته تا به امروز صورت گرفته است که این مکانیزم را هدایت می کند.

وی با تاکید بر اینکه منابع انسانی، بزرگترین سرمایه‌های استان هستند، تصریح کرد: مجاهدت‌ها در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی تداوم دارد و این مسیر توسط خادمان واقعی طی می شود.

دهنوی، در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه انجام کارهای خوب برای استانی که ادعا دارد که می تواند قطب پروتئین کشور شود، بسیار مهم است، یادآور شد: ما همچنان به دانش و تجربه پیشکسوتان نیازمند هستیم و توقعات از مدیریت جدید این است که باید پرکارتر از گذشته برای رساندن مسیر به اوج حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه یک هدف‌گذاری برای توسعه استان دیده شده است که برای کشور بسیار مهم است، افزود: گلستان باید تولید کننده بخش وسیعی از پروتئین کشور شود و برای تحقق این هدف بسیار مهم تلاش شبانه‌روزی لازم است.

معاون استاندار گلستان در بخش پایانی سخنان خود، امنیت غذایی را مهمترین چالش پیش‌روی دنیا برشمرد و گفت: از تحریم های اخیر بعضی‌ها ترسیده بودند و تلاش‌گران با مدنظر قرار دادن اینکه تحریم‌ها بیش از چهار دهه بر ما تحمیل شده است، پرچم تولید کشور را بالا نگه داشتند و در این زمینه تعامل بین سازمانی و درون سازمانی بسیار حائز اهمیت بود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم که با حضور "محمد حسینی"، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، از زحمات "غلامرضا محرابی" (مدیرکل پیشین دامپزشکی استان گلستان) تکریم به عمل آمد و "علی کاووسی" به عنوان مدیر کل جدید دامپزشکی این استان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دامپزشكي اداره کل دامپزشکی گلستان پروتئین کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با بیان اینکه در این جلسه قرار به تشکیل زنجیره تولید گوشت مرغ با محوریت اتحادیه مرغداران استان شد، ادامه داد: این اقدام در جهت حمایت از مرغداران با محوریت اتحادیه انجام شده است.

مدیر عامل اتحادیه مرغ گوشتی استان گلستان با اعلام اینکه مقرر شده است در جلسه آتی اعضای هیئت مدیره زنجیره را انتخاب کنیم، اضافه کرد: برخی از موارد نیز برای تشکیل زنجیره تامین و تولید مرغ باقی مانده است که در جلسه آتی آنها را بررسی خواهیم کرد.

جافر با بیان اینکه در زنجیره‌ای که تشکیل خواهد شد به صورت قراردادی با مرغداران، کارخانه‌های خوراک دام و کشتارگاه‌های استان همکاری خواهیم داشت، عنوان کرد: این یکپارچگی تولید باعث خواهد شد تا از متضرر شدن مرغداران در فضای فعلی صنعت طیور جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: درخواست تشکیل زنجیره را نیز به وزارت جهاد کشاورزی ارائه کرده‌ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر مرغ زنده به زیر ۵۰ هزار تومان رسیده است، اظهار کرد: با آمار جوجه‌ریزی‌های که در ماه‌های گذشته رخ داده بود کاهشی شدن قیمت مرغ زنده قابل پیش‌بینی بود.

جافر اضافه کرد: یکی از راه‌های که در شرایط فعلی می‌توان جلوی متضرر شدن مرغداران را گرفت بحث صادرات مرغ است که در تلاش هستیم این مسیر هموار شود.

وی گفت: پشتیبانی امور دام هم باید در شرایط فعلی با همان قیمت مصوب ۵۸ هزار تومان مازاد تولید را جمع آوری کند تا مرغداران و تولیدکنندگان بیش از این متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • التهاب عامل کلیدی در پیشرفت آرتروز زانو
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد