Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال مینودر قزوین در ادامه دور رفت مسابقات لیگ دو از نماینده مشهد پذیرایی می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ روز دوم  مرحله دوم رقابت های لیگ دو فوتسال باشگاه های کشور در حالی به میزبانی قزوین در حال برگزاری است که مینودر قزوین نماینده استان در این رقابت ها از ساعت ۱۹ امروز مصاف شهرداری مقاومت مشهد می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده استان که بازی نخست خود مقابل چاپ معلم سنندج را با دو گل واگذار کرده ، بدون شک امروز باید برای پیروزی به مصاف نماینده مشهد برود.

تیم شهرداری مقاومت مشهد هم در بازی نخست مقابل صبای یزد به تساوی دست پیدا کرده است .

در دیگر بازی این رقابت ها تیم های صبای یزد و چاپ معلم سنندج به مصاف هم می روند. 

دو تیم برتر این مرحله پس از انجام بازی های رفت و برگشت جواز شرکت در مرحله نهایی را کسب می کنند. 

مسابقات دور رفت مرحله دو لیگ دو فوتسال باشگاه های کشور ، تا فردا به میزبانی سالن شهید بابایی قزوین پیگیری می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین لیگ دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت: در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم  در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

 وزیر کشور همچنین  با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کار‌های آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرز‌های کشور بیفتد، اما با توجه به حساسیت، مرز‌های شرق و غرب به ویژه مرز‌های شرقی اولویت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال