Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:36:35 GMT

برخی روستاهای گرمسار مشکل آب‌رسانی دارند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۶۴۴۷

برخی روستاهای گرمسار مشکل آب‌رسانی دارند

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به برخی مشکلات موجود در حوزه روستاهای شهرستان گرمسار گفت: مشکلاتی نظیر آب‌رسانی و خدمات آموزشی در برخی روستاهای این شهرستان نظیر روستای غیاث آباد باید در اولویت رسیدگی قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، اردشیر مطهری در سی و یکمین برنامه میز خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم روستای غیاث آباد گرمسار که با حضور استاندار سمنان و جمعی دیگر از مدیران کل ستادی و اجرایی استان انجام شد با اشاره به اینکه مردم روستای غیاث آباد مردمی مؤمن، انقلابی و شهیدپرور هستند اظهار داشت: این روستا بهره‌مند از بزرگان و مشاهیر ارزشمندی است که خدمات بسیار زیادی را به این روستا، شهرستان گرمسار و استان سمنان ارائه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پاره‌ای از مشکلات روستاهای شهرستان گرمسار اشاره کرد و گفت: برخی روستاهای گرمسار مانند همین روستای غیاث آباد با مشکلاتی نظیر محور مواصلاتی و روکش آسفالت جاده اصلی روستا مواجه‌اند و مردم این روستاها انتظار و درخواست رفع این مشکلات را دارند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از دیگر مشکلات این روستا را بحث شبکه آب‌رسانی و همچنین واحدهای آموزشی عنوان کرد و گفت: دغدغه مردم و خانواده‌های ساکن در روستاها باید هر چه زوتر رفع شود.

مطهری اضافه کرد: افزایش ارائه خدمات به روستائیان ضمن جلوگیری از پدیده نامبارک مهاجرت به شهرها که آسیب‌های فراوانی از جمله توسعه حاشیه نشینی را در پی دارد؛ حتی می‌تواند به مهاجرت معکوس و افزایش جمعیت روستاها منجر شود.

حضور مسئولان در بین مردم، دلگرم کننده است

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از استاندار سمنان و همچنین اثرگذاری دیدارهای چهره به چهره با مردم و برپایی کاروان خدمت و میز خدمت با حضور مسئولان ارشد استانی را بسیار ارزنده و مثمر ثمر دانست و گفت: چنین رویکردهایی باید با قدرت در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم و رفع مشکلات موجود ادامه و استمرار یابد.

وی استاندار سمنان را استانداری جهادی و ولایتمدار دانست و با بیان اینکه حضور مسئولان در بین مردم، دلگرم کننده است گفت: ایشان به‌صورت لحظه‌ای پیگیر رفع مشکلات مردم هستند و در راستای ایجاد همدلی و هماهنگی بین تمامی ارکان تصمیم گیر در استان در تلاش هستند که این روحیه بسیار ارزشمند است.

مشکل وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی حل شد/ تضمین یارانه سود وام از سوی سازمان برنامه57 کیلومتر راه روستایی خراسان جنوبی بهسازی و آسفالت شداستاندار قم: کارهای بر زمین‌مانده زیادی در قم داریم/ نظام جامع مسائل روستاها تدوین شد

مطهری تأکید کرد: حضور مسئولان در بین مردم مایه تقویت وحدت و همسویی و صمیمیت بین مردم و مسئولان در شهرهای مختلف استان است.

انتهای پیام/363/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران آب زندگی روستایی بحران آب زندگی روستایی روستای غیاث آباد حضور مسئولان بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های این هفته شهرستان اقلید ضمن گرامیداشت بزرگداشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: معلمان، سازندگان انسان‌ها و معمار آینده‌ی فرهنگی کشور و اثرگذارترین عامل در پی‌ریزی تمدن اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه ارزش معلم را نمی‌توان با مقیاس‌های مادی سنجید، از حضور صدها معلم از ۹ استان کشور برای صعود به قله «بُل» بلندترین قله استان فارس در شهرستان اقلید در جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و بیان‌کرد: این یک حرکت نمادین و تداعی کننده فتح قله‌های فرهنگی است.

امام جمعه اقلید در ادامه به یک مطالبه شهرستانی در شهرستان اقلید اشاره کرد و گفت: سازمان خصوصی سازی با توجه به شعار سال و همچنین به واسطه پویا بودن مجتمع کشتارگاه صنعتی شهرستان اقلید باید دنبال حل مشکل سرمایه گذار فعلی باشد تا از تعطیلی مجدد این مجموعه و بیکاری پرسنل آن جلوگیری شود.

حجت الاسلام گشول بیان کرد: اگر چه در این دولت هزاران واحد تولیدی و کارخانه احیا شده و به چرخه تولید برگشته اما نتیجه بارز تصمیمات غیر کارشناسی در برخی استان‌ها، به تعطیلی و بیکاری نیروهای بعضی مجموعه‌ها منجر شده است.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از عواقب این نوع تصمیمات باید با مدیریت جهادی و مردمی که از دولت کنونی سراغ داریم با اتخاذ تصمیم مناسب برای رفع مشکل سریعاً اقدام شود.

کد خبر 6089171

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد