Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@06:28:40 GMT

اختصاص ۳۶۰هزار لیتر سوخت به پرواز حجاج در همدان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۶۵۵۵

اختصاص ۳۶۰هزار لیتر سوخت به پرواز حجاج در همدان

ایسنا/همدان مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از تأمین و عرضه ۳۶۰هزار لیتر سوخت به هواپیماهای حجاج خبرداد و گفت: حدود ۳۶۰ هزار لیتر سوخت ویژه مطابق استانداردهای بین‌المللی سازمان هواپیمایی کشوری توسط ادوات و واحدهای سوخت‌رسان تخصصی به این پروازها تحویل شد.

امین روستایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: سوخت‌رسانی به کاروان‌های سفر معنوی زیارت خانه خدا و همچنین تأمین سوخت کاروان‌های سفر اربعین حسینی به عنوان دو نقطه عطف تمام فعالیت‌های طول سال مجموعه سوخت‌رسانان است که خستگی از تن می‌زداید و جان به برکت این همراهی، قوت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از مسئول و کارکنان مرکز سوختگیری هواپیمایی منطقه، افزود: امسال تعداد ۱۳ فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ایران ایر به صورت رفت و برگشت، پرواز حاجیان را از فرودگاه بین المللی شهدای همدان به مقصد فرودگاه جده عربستان را به انجام رساندند که یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ با فرود سلامت آخرین پرواز حجاج عزیز پرونده سوخت‌رسانی به این پروازها از مبداء استان همدان بسته شد.

 مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با ابراز امیدواری توسعه خدمات پروازی در این فرودگاه، خاطرنشان کرد: زائران حج تمتع امسال در قالب ۱۱ کاروان و به تعداد قریب به ۱۳۰۰ نفر را تشکیل می‌داد که از این تعداد ۶۲ درصد همدانی و ۳۸ درصد از هموطنان ساکن استان کردستان هستند که فرودگاه همدان را به عنوان مبدأ پرواز خود انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرواز حج سوختگیری هوایی شرکت پخش فراورده های نفتی همدان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان حجاج استان سمنان در مسجد شجره

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تصاویر اختصاصی خبرگزاری مهر استان سمنان از حجاج عمره مفرده را از مسجد شجره مشاهده می‌کنید. به گفته مسئولان حج و زیارت حال تمام زائران استان خوب است و در سلامت کامل به سر می‌برند.

کد خبر 6095797

دیگر خبرها

  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم 
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • کاروان حجاج استان سمنان در مسجد شجره
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان