Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنری در همایش دوره توانمندسازی تسهیلگران صندوق‌های قرض الحسنه، جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی و مسئولین بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: باهدف توانمند سازی فعالان اقتصاد مقاومتی و مسئولان بسیج سازندگی شهرستان‌ها و جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی همایش دو روزه‌ای با حضور نفر۱۳۰ در بیرجند برگزار شد.

او افزود: بیش از ۴۷۸ صندوق قرض الحسنه در روستا‌ها و مناطق مختلف با محوریت مساجد تشکیل شده و تمام فعالیت‌ها در زمینه‌های مختلف با پشتیبانی از این صندوق‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنری اظهار کرد: امسال هم در قالب تسهیلات قرض الحسنه تبصره ۱۶ در سطح استان ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مجموعه بسیج سازندگی اختصاص پیدا کرده و برنامه ریزی برای اجرای این طرح و هدایت هدفمند این تسهیلات در قالب این نشست دو روزه دنبال می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: همچنین در قالب طرح مشترکی که با مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان باهدف ایجاد، تهیه و نصب پنل‌های خورشیدی در سطح استان انجام شده سهمیه ۲ هزار و ۹۰۰ پنل خورشیدی به استان اختصاص داده شده است.

او گفت: برای هر پنل ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده که با اولویت مناطق محروم و روستایی پیش بینی شده و محدودیتی برای واگذاری وجود ندارد.

هنری تصریح کرد: پارسال بیش از ۳۰ نمایشگاه صندوق‌های قرض الحسنه بخشی، شهرستانی و استانی برگزار شده که امسال نیز برگزاری این نمایشگاه‌ها در برنامه است.

او از برگزاری همایش بزرگ جهادگران در شهریور امسال در فردوس خبر داد و افزود: ۱۳ شهریور که سالروز سفر جهادی مقام معظم رهبری در سال ۴۷ به فردوس است همایش بزرگ جهادگران کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی پنل قرض الحسنه بسیج سازندگی خراسان جنوبی قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی