Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:02:29 GMT

خانه بدمینتون سنندج به دلیل سرقت کابل برق تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۶۶۴۸

خانه بدمینتون سنندج به دلیل سرقت کابل برق تعطیل شد

ایسنا/کردستان خانه بدمینتون سنندج به دلیل سرقت کابل برق هم اکنون تعطیل است وتمرین رشته ورزشی بدمینتون که به واسطه بازیکنان نامدار و مدال آور ملی در کشور نام آوازه است با مشکل جدی مواجه شده است این را رییس هیات بدمینتون سنندج می گوید.

آنگونه رییس هیات بدمینتون شهرستان سنندج نیز به خبرنگارایسنا گزارش داد هم اکنون تمرین بازیکنان این ورزش راکتی به دلیل سرقت 11 متر کابل برق سه فاز و قطع شدن سیستم روشنایی سالن تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عبدی اعلام می کند که این کابل برق سه فاز در محوطه مجموعه ورزشی تختی، تحت مدیریت ورزش و امورجوانان شهرستان سنندج و استان کردستان است که سال هاست به بهانه ساخت مجموعه اداری؛ زمین این محدوده ورزشی گود برداری و بلاتکلیف رها کرده است.

او می گوید:همین مسئله باعث جولان سارقان به ویژه معتادان متجاهر در پارک نسیم شده است که باید مسئولان برای امنیت محوطه این مجموعه ورزشی چاره اندیشی کنند.

او با اعلام اینکه درماه گذشته نیز کولر آبی خانه بدمینتون به سرقت رفت از استاندارکردستان خواست که از مجموعه ورزشی تختی که به واسطه یک پروژه بلاتکلیف ورزش و امورجوانان امنیت کودکان، نوجوانان وجوانان ورزشکار به مخاطره افتاده است بازدید و دستور رسیدگی صادر کنند.

رییس هیات بدمینتون کردستان نیز با اشاره وضعیت نامناسب پارک نسیم همجوار با مجموعه ورزشی تختی استان راسرزمین استعدادهای ناب ورزش بدمینتون عنوان کرد.

فاتحی پور با اعلام وضعیت نابسامان محدوده ورزشی تختی به واسطه پروژه بلاتکلیف و رها شده، انتقادهای رییس هیات سنندج را تایید می کند و می گوید که هم اکنون خانه بدمینتون سنندج که روزانه کودکان و نوجوانان دختر و پسردر آن تمرین می کنند،به دلیل سرقت کابل برق سه فاز تعطیل شده است.

او هزینه خرید و راه اندازی مجدد برق سالن بدمینتون سنندج با احتساب خرید 11 متر کابل برق سه فاز، حفاری و لوله گذاری را بیش از 150 میلیون ریال عنوان که تامین آن از عهده هیات بدمینتون خارج است.

در مجموعه ورزشی تختی خانه های والیبال، بدمینتون، شمشیربازی، وزنه برداری، کاراته، کشتی و بدنسازی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مجموعه ورزشی تختی بدمینتون سنندج هیات بدمینتون خانه بدمینتون دلیل سرقت رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند

حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم در کانال شخصی اش در شبکه اجتماعی ایتا نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

وی افزود: خصوصا که برخی منتخبان (به ویژه کسانی که در حال حاضر نماینده نیستند) برای حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت، در ایام انتخابات بخشی از سرمایه شخصی‌شان را هزینه کرده‌اند و حتما به این امکانات نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان