Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته بسکتبال جام ملت‌های آسیا با تایید خبر درگیری و تنش به وجود آمده بین بازیکنان اردن و لبنان، گفت: گزارش مربوطه به فیبا ارسال شده و باید منتظر واکنش فدراسیون جهانی در این خصوص بود.

به گزارش ایران اکونومیست، پرونده رقابت‌های بسکتبال کاپ‌آسیا ۲۱ تیرماه و با بازی تیم‌های بحرین و چین‌تایپه آغاز شد و در تاریخ دوم مردادماه با قهرمانی استرالیا بسته شد، رقابت‌هایی که تیم ایران علی‌رغم بازی‌های خوب در مرحله گروهی اما ناباوارنه با شکست برابر اردن از گردونه مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان این رقابت‌ها اما حاشیه‌های آن هنوز ادامه دارد چرا که دعوا و درگیری بین بازیکنان اردن و لبنان در هتل محل اقامت تیم‌های شرکت‌کننده و ارسال گزارش آن به فیبا نشان می‌دهد این تنش به حدی بوده که برای کنترل آن از نیروهای پلیس نیز درخواست کمک شد.

مسئول کمیته جام ملت‌های آسیا با تایید این خبر گفت: این درگیری بین بازیکنان تیم‌های بسکتبال اردن و لبنان و در محل آسانسور هتل محل اقامت آن‌ها صورت گرفت. کمیته سازماندهی مسابقات برای جلوگیری و برخورد با این حادثه بلافاصله با پلیس هماهنگ و امنیت هتل محل اقامت نیز توسط نیروهای پلیس انجام شد. 

یوناس میرادیارسیاه تاکید کرد: این حادثه با بازگشت تیم لبنانی و پس از تمرین آن‌ها به هتل آغاز شد، برخی از بازیکنان مستقیماً به محل غذاخوری هتل رفتند و برخی دیگر از آن‌ها راهی‌ اتاق‌های خود شدند. زمانی که آسانسور در طبقه تیم اردن می‌ایستد این درگیری آغاز می‌شود که گزارش آن را در اختیار فیبا قرار داده‌ایم و باید منتظر واکنش آن‌ها هستیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون جهانی بسکتبال ، بسکتبال ، جام جهانی بسکتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون جهانی بسکتبال بسکتبال جام جهانی بسکتبال اردن و لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده مسابقات تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران ایران  به پایان رسید. 

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران ایران با برتری مقابل نمایندگان اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیس‌بازان نوجوان ایران برسد.

تیم پسران ایران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفت که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا