Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@20:50:08 GMT

آغاز تلاش‌ها برای تشکیل دولت جدید کویت

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۶۷۶۷

آغاز تلاش‌ها برای تشکیل دولت جدید کویت

به گزارش ایلنا به نقل از الخلیج آنلاین، بنا بر گزارش‌ها «احمد نواف الاحمد الصباح»، نخست‌وزیر مامور تشکیل دولت کویت رایزنی‌های خود برای انتخاب اعضای کابینه جدید آغاز کرده است.

منابعی در پارلمان کویت اعلام کردند که همزمان با نزدیک شدن به موعد قانونی برگزاری جلسه پارلمان برای تصویب بودجه کشور، تشکیل دولت جدید کویت با فوریت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود اعضای جدید کابینه دولت کویت، پس از برگزاری انتخابات آتی نیز ابقا شوند.

پیشتر «نواف الاحمد الجابر الصباح»، امیر کویت روز یکشنبه احمد نواف الاحمد الصباح، فرزند ارشد خود را به عنوان نخست‌وزیر کویت تعیین کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است