Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:26:56 GMT

افتتاح دوره مربيگرى A آسيا با حضور چهره‌هایی آشنا

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۶۹۰۳

افتتاح دوره مربيگرى A آسيا با حضور چهره‌هایی آشنا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال حسن كامرانى فر دبیر کل فدراسیون با حضور در افتتاحيه این دوره خاطر نشان کرد : "برگزاری اینگونه دوره ها مى تواند به بالابردن سطح کیفی مربيگرى فوتبال ايران کمک کند. فوتبال ايران از ظرفيت قابل توجهى برخوردار است و مربيان خصوصا مربيان جوان ما مى توانند نقش تعيين كننده اى در استفاده مناسب از اين ظرفيت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اميدوارم با حمايت فدراسيون فوتبال تلاش هاى كميته آموزش و حضور مدرسان توانمند و با دانش شاهد دوره بسيار خوب و موفقى باشيم."

در ادامه مرتضى محصص يكى از مدرسان اين دوره رعایت انضباط در کلاس ها را با اهمیت خواند و با اشاره به شرکت کردن مربیان بزرگ دنیا در دوره های مختلف مربی گری افزود:" در سالهای گذشته "کارلو آنچلوتى" مربی سرشناس ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در سن ۶۳ سالگی برای ارتقاء سطح کیفی و فنی خود در کلاس یوفا  شرکت کرد و اين مسئله نشان مى دهد كه دانش افزايى از اهميت زيادى برخوردار است. اميدواريم اينبار هم شاهد برگزارى يك دوره مفيد و موفق باشيم."

گفتنی است؛ دوره مربیگری درجه A فوتبال در تهران از تاریخ 5 تا 12 مردادماه ( مرحله اول )، 3 لغایت 9 شهریور ماه (مرحله دوم) و 30 شهریورماه الی 8 مهرماه (مرحله سوم) برگزار می شود و مرتضی محصص به  عنوان مدرس و اصغر مازیار به عنوان دستیار این دوره انتخاب شده اند.

سیدمهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور، داوود حقی، ابراهیم شکوری و حمید عزیززاده چهره‌های شاخص حاضر در این دوره‌اند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج