Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،سخنگوی دولت گفت: امکان وثیقه‌گذاری سهام بورسی برای دریافت تسهیلات بانکی فراهم شد و سهامداران می‌توانند از سهام خود به عنوان وثیقه استقاده کنند و به سهولت تسهیلات بانکی دریافت کنند. دولت با جدیت مسیر اصلاح نظام بانکی را پیش می‌برد.

 علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و تسلیت هموطنان در سیل استان فارس، اظهار کرد: امروز در جلسه دولت حدود ۲۰ مصوبه به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر اقتصاد گزارش خوبی از سامانه‌ای ارائه کرد که آماده شده است و در این روزها رونمایی خواهد شد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: امکان وثیقه‌گذاری سهام بورسی برای دریافت تسهیلات بانکی فراهم شد و سهامداران می‌توانند از سهام خود به عنوان وثیقه استقاده کنند و به سهولت تسهیلات بانکی دریافت کنند. دولت با جدیت مسیر اصلاح نظام بانکی را پیش می‌برد.

وی در خصوص آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان نیز گفت: هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی ایراداتی را متوجه آیین‌نامه کرده بود که این ایرادات امروز در جلسه دولت مطرح شد؛ بخشی از این ایرادات با نظر معاونت حقوقی و وزیر آموزش و پرورش مورد اصلاح قرار گرفت و بخشی از ایرادات نیازمند بحث بیشتری بود و به کمیسیون بازگشت تا مجددا پس از بحث و بررسی نهایی، در صحن دولت تصویب شود.

بهادری جهرمی ادامه داد: کلیت آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان نهایی است و قابلیت اجرا دارد و ان‌شاالله مسیر رتبه‌بندی با سرعت هرچه بیشتری پیش برود.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام