Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هادی یوسف پورآذری در توئیتر نوشت: «گزارش عجیب رئیس هواپیمایی پاکستان از رویداد بین ۲ پرواز پاکستانی در آسمان ایران اسلامی برخلاف قوانین و مقررات ایکائو است. به هموطنان اطمینان می‌دهم این گزارش صحت نداشته و آسمان ایران با تلاش همکاران عزیز کنترلر ترافیک هوایی ایمن‌ترین آسمان منطقه برای تردد پروازهای بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دیروز سخنگوی سازمان هواپیمایی پاکستان ادعا کرد ۲ هواپیمای مسافری این کشور در آسمان ایران در آستانه برخورد با هم قرار داشته‌اند. سازمان هواپیمایی پاکستان مدعی شده بود این حادثه یکشنبه گذشته و به‌دلیل خطای انسانی کنترلرهای ایرانی روی داده است!

طی‌ سال‌های اخیر غربی‌ها به‌بهانه‌های واهی به‌دنبال ناامن نشان دادن آسمان ایران برای پروازهای مسافری بین‌المللی بوده‌اند، به‌عنوان نمونه اواخر سال ۹۸ آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا طی دستورالعملی به تمامی شرکت‌های هواپیمایی اروپایی هشدار داد تا اطلاع ثانوی بر فراز آسمان ایران پرواز نکنند و در صورت ضرورت در ارتفاع بالای ۲۵هزار پا (۷۶۰۰ متر) پرواز را انجام دهند. این هشدار تیرماه سال ۹۹ از سوی آژانس هوانوردی ایمنی اتحادیه اروپا تمدید شده بود.

این در حالی بود که آبان‌ماه سال گذشته آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا هشدار پرواز در آسمان ایران را لغو کرد، حال به‌نظر می‌رسد برخی کشورهای غربی این بار با استفاده از تحریک کشورهای دیگر به‌دنبال ناامن جلوه دادن آسمان ایران برای پرواز هواپیماهای مسافربری هستند.

کد خبر 693574 منبع: تسنیم برچسب‌ها هواپیما - فرودگاه ایران پاکستان هواپیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما فرودگاه ایران پاکستان هواپیما هواپیمایی پاکستان آسمان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد

هواپیمایی سپهران از ایران کم تاخیر ترین شرکت در بین تمامی شرکت های بین المللی فرودگاه نجف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام رسمی کشور عراق ، هواپیمایی سپهران عنوان نخست کمترین تاخیر را در فرودگاه پرتردد نجف بدست آورد.

هواپیمایی سپهران در این رده بندی بالاتر از شرکت های مطرح جهان همچون قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فلای دبی و حتی هواپیما ملی عراق قرار گرفت و برگ زرینی در صنعت هوانوردی ایران را خارج از مرزهای کشورمان ثبت کرد.

هواپیمایی سپهران بیش از 208 پرواز در ماه به فرودگاه نجف از تهران و مشهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی