Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه روز سه شنبه مورخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۱، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) ضمن حضور و بازدید از غرفه هلدینگ کسب و کار سبا و شرکت‌های تابعه از نزدیک با فعالیت‌های این بنگاه اقتصادی آشنا شد. در این بازدید محسن احمدی رییس هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا توضیحات مبسوطی در خصوص برنامه‌ها و اقدامات این هلدینگ در عرصه صنعت مالی و بیمه‌ای کشور ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است هلدینگ توسعه کسب و کار سبا بعنوان بزرگترین هلدینگ اقتصادی صنعت بیمه کشور که از محل منابع و ذخایر عمر و زندگی و بازنشستگی بیمه شدگان و با هدف بهره روی مطلوب و ایجاد شود مناسب جهت ایفای تعهدات آتی بیمه گذاران در سال ۱۳۷۱ توسط شرکت سهامی بیمه ایران (بعنوان بزرگترین شرکت بیمه‌ای کشور) تشکیل شده است، دارای ۱۰ شرکت تابعه می‌باشد که در حوزه‌های مختلفی نظیر خدمات بازار سرمایه، مسکن و ساختمان، فناوری اطلاعات، گردشگری و هتلداری، بازرگانی داخلی و بین المللی و آموزش فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.   خاطر نشان می‌سازد در این نمایشگاه که از ۲ تا ۵ مرداد در محل نمایشگاه بین المللی تهران برقرار است هلدینگ توسعه کسب و کار سبا دستاورد‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود را در حوزه‌های گوناگون اعم از بازار سرمایه (شرکت‌های کارگزاری بورس بیمه ایران وسبدگردان آسال)، بیمه اتکایی (شرکت‌های بیمه اتکایی ایران معین و بیمه اتکایی امین)، فناوری اطلاعات (شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ)، گردشگری (شرکت مهر سیاحت سبا)، بازرگانی (شرکت بازرگانی سبا سودا ثمین)، آموزش (مرکز آموزش علمی کاربردی هلدینگ توسعه کسب و کار سبا) و ساختمانی (شرکت ساختمان بیمه ایران) با ترسیم افق جدید و با هدف توسعه مشارکت تجاری و اقتصادی در صنعت مالی به علاقمندان و فعالان این صنعت ارائه می‌نماید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی وزارت اقتصاد عملکرد سیستم بانکی در سال 1401 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 بین المللی صنعت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • تولید بنزین از متانول برای کمک به رفع ناترازی بنزین
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین