Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@04:14:18 GMT

تمجید مدیرعامل هیوندای از پورشه ۹۱۱

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۷۴۱۶

تمجید مدیرعامل هیوندای از پورشه ۹۱۱

چانگ جائهون گفت پورشه ۹۱۱ یک خودرو الهام بخش و غیرقابل تقلید است.

به گزارش مشرق، هیوندای می‌خواهد کم کم خود را به عنوان یکی از رهبران جدید صنعت خودرو در بازار معرفی کند. این شرکت کره‌ای اکنون طیف گسترده‌ای از خودروهای اسپورت احتراقی را در اختیار دارد و با مدل‌های پیش‌نمایش شده و کانسپت‌های RN۲۲e و N Vision ۷۴ در حال آماده شدن برای ورود به بخش الکتریکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما واقعا این همه الهام از کجا می‌آید؟

چانگ جائهون مدیرعامل جهانی هیوندای اخیراً در جریان رویداد معرفی سدان الکتریکی Ioniq ۶ اعتراف کرد که پورشه ۹۱۱ برای او بسیار خاص است و الهام‌بخش استراتژی‌های برخی خودروهای هیوندای است.

چانگ گفت: ساخت خودرویی مانند پورشه ۹۱۱ نه تنها دهه‌ها طول می‌کشد. چسبیدن به یک طرح و عدم تغییر دائمی چیزها چیزی است که این ماشین را بسیار خاص می‌کند. ۹۱۱ تغییر نمی‌کند، من مطمئن نیستم که کسی بتواند چیزی مانند ۹۱۱ را تقلید کند.

تا حدودی می‌توانیم شاهد الهام‌گیری از ۹۱۱ در آیونیک ۶ هیوندای باشیم. در حالی که این دو محصول عملکرد بسیار متفاوتی دارند (یکی یک خودروی اسپرت با سوخت احتراقی و دیگری یک سدان الکتریکی است)، اما شباهت‌هایی نیز در بخش طراحی دارند. در حالی که ۹۱۱ از نظر پیشرانه‌ها همه چیز را سنتی نگه می‌دارد، هیوندای می‌خواهد با بخش N خود به سمت عصر الکتریکی حرکت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت طراحی خودرو پورشه هیوندای خودرو اخبار خودرو بازار خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پورشه ۹۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در آستانه برگزاری شصت و دومین سال جایزه البرز صبح امروز در محل بنیاد برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • ساخت نخستین سلول مغزی مصنوعی با آب و نمک 
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D