Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون با حضور در افتتاحیه دوره A مربیگری آسیا خاطر نشان کرد: برگزاری اینگونه دوره‌ها می‌تواند به بالا بردن سطح کیفی مربیگری فوتبال ایران کمک کند. فوتبال ایران از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است و مربیان خصوصاً مربیان جوان ما می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در استفاده مناسب از این ظرفیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با حمایت فدراسیون فوتبال تلاش‌های کمیته آموزش و حضور مدرسان توانمند و با دانش شاهد دوره بسیار خوب و موفقی باشیم.

در ادامه مرتضی محصص یکی از مدرسان این دوره رعایت انضباط در کلاس‌ها را با اهمیت خواند و با اشاره به شرکت کردن مربیان بزرگ دنیا در دوره‌های مختلف مربیگری افزود: در سالهای گذشته کارلو آنچلوتی مربی سرشناس ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در سن ۶۳ سالگی برای ارتقاء سطح کیفی و فنی خود در کلاس یوفا شرکت کرد و این مسئله نشان می‌دهد که دانش افزایی از اهمیت زیادی برخوردار است. امیدواریم این بار هم شاهد برگزاری یک دوره مفید و موفق باشیم.

دوره مربیگری درجه A فوتبال در تهران از تاریخ ۵ تا ۱۲ مردادماه (مرحله اول)، ۳ لغایت ۹ شهریور ماه (مرحله دوم) و ۳۰ شهریورماه الی ۸ مهرماه (مرحله سوم) برگزار می‌شود و مرتضی محصص به عنوان مدرس و اصغر مازیار به عنوان دستیار این دوره انتخاب شده‌اند.

مهدی رحمتی سرمربی تیم آلومینیوم اراک و ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس هم از جمله حاضران در این دوره هستند.

کد خبر 5548740

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدمهدی رحمتی تیم فوتبال پرسپولیس کلاس مربیگری دوره مربیگری فوتبال مرتضی محصص تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی مهدی طارمی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان ریکاردو ساپینتو تکواندو فدراسیون ورزش های دانشگاهی پرتغال مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری