Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در انجام سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جدید معرفی و داریوش یزدی بازیکن مطرح سالهای نه چندان دور فوتبال خوزستان و مربی جوان امروزی به عنوان سکان‌دار با مدیریت و هدایت فنی این تیم مطرح فوتبال جنوب کشور معرفی شد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نیاز به معرفی نداشته چرا که هر فوتبال دوست ایرانی از انزلی گرفته تا مشهد و از تبریز تا مسجدسلیمان با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران آشناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مطرح فوتبال در جنوب کشور که دهه‌های متمادی اسم و رسمی برای خود ایجاد کرد و البته که هوادار گچسارانی هم در فوتبال ایران ناشناخته نیست.

تیمی که هر چند فراز و فرودهای بسیاری داشته اما در دوره ۸ ساله اخیر علیرغم سر و صداهای زیاد و ادعاهای واهی افراد خاص این تیم متاسفانه هر ساله سیر نزولی را طی کرد تا به این نقطه رسید.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که کاملاً در ید قدرت فرد و یا افراد خاص قرار داشت و اجازه نفس کشیدن به هیچ رقیب و منتقدی را نمی دادند چنان از تیم نفت غافل شده بود که این تیم مدعی حضور در لیگ برتر فوتبال ایران به ناگاه از پایین‌ترین نقطه جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور سر در آورد و تیم نفت با عزت، در این سال‌های اخیر به تیمی معمولی و در حد لیگ دسته دو و حتی لیگ دسته سوم کشور مبدل شد.

هوادار با شعور و با فهم گچسارانی به خوبی می داند که تیم نفت قربانی سیاسی‌کاری افراد پر مدعای قدرت‌طلب شده بود ولی از شواهد امر پیداست که اکنون به نوعی آرامش و ثبات مدیریتی دست یافته و این تیم در راس هرم خود به جز مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سایه هیچ فرد مدعی سیاسی کار و قدرت طلبی را احساس نمی‌کند.

با این تفاسیر از ابوالحسن غلامی و همکارانش که با ورزش و فوتبال بیگانه نیستند لازم است با تدبیر بهتر و پوست اندازی دوباره و خارج کردن ورزش نفت از زیر سایه سیاه سیاسی‌کاری، دوباره فوتبال گچساران را به جایگاه قبلی خود بازگردانند.

 پرهیز از وعده‌های پرطمطراق و دست نیافتنی و حمایت از سرمربی تیم، ایجاد نظم در مجموعه و از بین بردن تفکر بازیکن سالاری از ضروریات قدرت بخشیدن دوباره به تیم بزرگ نفت و گاز گچساران است.

مدیریت ورزش نفت و گاز می‌بایست به خواسته‌های حداقلی داریوش یزدی مانند استاندارد سازی زمین چمن و سایر ملزومات حداقلی توجه لازم را داشته باشند.

غلامی و همکارانش می بایست همچنان که در مراسم معرفی داریوش یزدی وعده داده‌اند به آکادمی فوتبال نفت توجه بیشتری کرده و استعدادهای ناب فوتبال گچساران را با امکانات موجود به خوبی پرورش داده و البته از سایر استعدادهای استان در مناطقی مثل دیشموک و قلعه رئیسی و بهمئی که معدن و مخزن فوتبال محسوب می‌شوند غافل نشوند و جان کلام اینکه تیم کمر شکسته نفت و گاز گچساران را جان دوباره‌ای بخشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کمر تیم نفت نفت و گاز گچساران تیم فوتبال نفت لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم

در دیداری معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و تاتنهام در داربی لندن و در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که چلسی موفق شد با ۲ گل مهمانش را شکست دهد.

چالوبا در دقیقه ۲۴ و جکسون در دقیقه ۷۲ گل‌های چلسی را به ثمر رساندند.

با این نتیجه امید تاتنهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمرنگ شد و خیال استون ویلای رده چهارمی که ابتدای هفته در مصاف با چلسی به تساوی رسیده بود کمی راحت شد. تاتنهام تنها تیمی است که می‌تواند رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست استون ویلا خارج کند، اما با این شکست حالا شانس آنها هم بسیار کم شد و با یک بازی کمتر نسبت به استون ویلا و با هفت امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رتبه پنجم قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟