Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:11:58 GMT

مجموعه ورزشی سوارکاری در تکاب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۷۷۱۸

مجموعه ورزشی سوارکاری در تکاب افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار تکاب روز چهارشنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی «آتلار» این شهرستان گفت: وضعیت تکاب در بخش امکانات ورزشی و تفریحی ضعیف و نامناسب است از این رو راه اندازی مجموعه‌های ورزشی توسط بخش‌های خصوصی و دولتی موجب افزایش نشاط اجتماعی در این شهرستان می‌شود.

اسماعیل حیدری آزاد با بیان اینکه جذب و فعالیت جوانان و نوجوانان در مجموعه‌های ورزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد، افزود: با رونق فعالیت‌های ورزشی و توسعه نشاط اجتماعی و حضور جوانان و خانواده‌ها در عرصه گرایش جوانان به سمت آسیب‌های مانند اعتیاد کمتر می‌شود و افتتاح مجموعه سوارکاری در تکاب نیز در همین راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پرداختن به ورزش اسب سواری، شنا و تیراندازی مورد تاکید پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بوده و با توجه به قدمت اسب سواری در تکاب امیدواریم اداره ورزش و جوانان و هیات سوارکاری برای رونق و توسعه بیشتر این ورزش در شهرستان تلاش کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان تکاب نیز در این مراسم گفت: این مجموعه اسب سواری در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با ۱۳ اسطبل و دارای فضاهای تفریحی به مجموع مساحت ۸۰۰ مترمربع و ۲ مانژ به مساحت یک هزار مترمربع و ۵۰۰ متربع در روستای فیض آباد در هشت کیلومتری تکاب احداث شده است.

رضا کاکایی افزود: این باشگاه سوارکاری به همت بخشداری مرکزی، اداره ورزش و جوانان، هیات سوارکاری و جمعی از علاقمندان این رشته با ۴۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و استفاده از ۱۱ راس اسب از نژادهای مختلف راه اندازی گردید.

وی با بیان اینکه این باشگاه سوارکاری قابلیت برگزاری مسابقات پرش اسب و ارتقا به ۳۰ اسطبل را دارد، ادامه داد: با افتتاح این باشگاه اسب سواری جمعی ار جوانان علاقمند به این رشته ورزشی ضمن سپری کردن اوقات فراغت خود در این مجموعه، برای شرکت در مسابقات ملی و منطقه ای نیز آماده می‌شوند.

تکاب در منطقه ای کوهستانی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ۱۳۷ راس اسب از نژادهای دره شور، عرب، مصری، کُرد و بومی وجود دارد که ۲۶ راس از آنها شناسنامه دار است.

برچسب‌ها تکاب سوارکاری آذربایجان غربی افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب سوارکاری آذربایجان غربی تکاب سوارکاری آذربایجان غربی افتتاح طرح وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان اسب سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ظاهر روزبهانی تکمیل هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه را از اولویت‌های شورا برشمرد و افزود: در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر ملایر عملیات اجرایی هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال بلاتکلیفی آغاز شد که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و طبق برنامه زمان‌بندی، دهه فجر افتتاح می‌شود.

او تأکید کرد: این هتل دارای ۲۲ سوئیت، سالن آمفی‌تئاتر، رستوران و کافی‌شاپ است و به گونه‌ای ساخته می‌شود تا بتوانیم برای آن درجه هتل سه ستاره بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر در ادامه با بیان اینکه فضای سبز مجموعه مینی ورلد نیز در حال انجام است، افزود: نوروز امسال شاهد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران از این مجموعه بودیم که برای معرفی هر چه بیشتر این مجموعه توریستی، اصحاب رسانه به ما کمک کنند.

این مسئول هدف اصلی شهرداری و شورای اسلامی ملایر در سال‌جاری را اتمام طرح های نیمه‌کاره به جا مانده از سال های گذشته عنوان و تأکید کرد: طرح های جدیدی در این دوره تعریف شده که علاوه بر تکمیل طرح های نیمه‌کاره، برای اجرای آنها نیز برنامه‌ریزی شده است.

 

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس